Uitgerekend in november

@marren, ja het is echt onwijs onwerkelijk gevoel. Mn vriend en ik kunnen het ook nergens anders meer over hebben. Continu onzekerheden noemen afgewisseld met leuke momenten die je zult hebben. Ik denk dat de eerste echo idd wel een breakpoint is! 
@sophieBr , als je een naaste collega hebt is het wel fijn ook denk ik! Ik heb 10 collega’s met wie ik continu in contact sta dus ik ga proberen me stil te houden! 

Ik heb Mn eerste echo op 16 april. Duurt me echt veel te lang nog, maar helaas is wachten het credo de komende 34 weken Haha! Hier smaakt ineens alles zuur en heb vreselijk veel behoefte ( nee geen zin, écht behoefte!) aan cola! Terwijl ik dat nooit drink. Is het zon gekke craving of beeld ik me dat in? Anderen al gekke cravings zoals augurken met slagroom?;) 

Leuk om al die reacties te lezen. Vind het niet te jong. Ik was 23 jaar bij mij eerste het is maar net hoe je er zelf in staat. Als je er aan toe bent.. 
hier is het vreemd als je op je 26e nog  geen kind hebt. Veel christelijke mensen. 
Ik ben nog steeds blij om jong moeder te zijn, hoop dat ik mooi met mijn kindjes mag oud worden en doordat ik nog jong ben nog veel en lang kan ondernemen met ze.
Bij mijn eerste had ik ook wat bloed verloren en heb in paniek mijn moeder gebeld en gevraagd wat ik er mee moest.. ja toen schrok ze wel,.. of ik dat nou niet leuker kon vertellen. Nu willen we graag eerst afwachten tot de eerste echo. Dan hebben we als eerst iets daarna vriendenuitje en in mei een familie uitje dus hoop dat ik / we het volhouden dan zou het een mooie gelegenheid zijn. Alleen nog even bedenken hoe.. 

Ik heb vanochtend de verloskundige gebeld omdat ik me na het bloedverlies toch nier echt prettig voelde. Kon een uur later al terecht, super fijn! De eerste echo gehad en een kindje gezien met een goed kloppend hartje en een dooierzakje! Mijn vriend zei dat het voor hem nu ook het echter is, minder abstract. Ik moet wel zeggen, ik kon er nog niet echt een duidelijk kindje (meer een soort bobbelig vormpje) in herkennen en het dooierzakje zag ik zelf niet maar volgens de verloskundige was alles helemaal in orde. Wie had dat nog meer dat je het nog niet super duidelijk zag?We hebben een afdruk meegekregen en een USB stick met bewegende beelden, super leuk! Over 1,5 week mag ik weer. Ik ben volgens de verloskundige (na het opmeten van het kindje) 6 weken en 4 dagen en volgens mijn eigen berekeningen 6 weken en 6 dagen. Klein verschilletje dus. Tijdens het paasontbijt gaan we het mijn ouders, broer en schoonzus vertellen. En de volgende dag mijn schoonouders en schoonzussen. Al wel wat gebrainstormd, maar er zijn zoveel leuke manieren om het te vertellen. Iemand ideeen? Een shirtje met je wordt opa/oma vinden wij iets te gewoontjes, maar we hoeven ook geen toeters en bellen! Wat zijn jullie van plan? Hoe hebben jullie dit aangepakt? Erg benieuwd... 

@sophieBr wat fijn om te lezen dat alles goed gaat!! Spannend dat je het dit weekend gaat vertellen! Misschien een Nijntje boekje geven met in de voorkant erin geschreven of ze het willen voorlezen als de baby komt logeren? Die heb ik ergens gezien en vond ik zo schattig!

Ik lees zo nu en dan wat mee, maar wat fijn dat alles na dat bloedverlies gewoon goed zit! 
Ik heb voor als het zover is (heb 16-4 pas de 1e echo) bij Joos&jij op internet van die kraskaarten gekocht met "kras voor geluk" dan kun je zelf een bericht schrijven en dan de kraslaag er op plakken. En daarbij wil ik dan een foto lijstje geven met een gedichtje erin geven. "Je kunt me nog niet horen, je kunt me nog niet zien. Maar als ik in November word geboren, mag ik dan in dit lijstje heel misschien? " 
Ik ben erg benieuwd hoe je familie gaat reageren! Spannend, fijne paasdagen 

Ja leuk he ben ze ook tegen gekomen maar je zou er dus ook zelf wat op kunnen schrijven ?  Dan ga ik ze zeker bestellen zat namelijk nog te twijfelen. 
Ik heb ook nog een boekje ik word grote broer van Bobbie. 
Fijn dat je goede beelden hebt gezien. 

@Ella je zegt dat het jullie niet echt bezig hield betreft leeftijd omdat jullie je eigen keuze er in maakte. Natuurlijk doen wij dat ook, anders waren we er niet aan begonnen. Waar anderen linksaf gaan, gaan wij rechtsaf. We doen lekker ons eigen ding. Maar wat je zegt over dat vrienden om je heen al kinderen hebben, dat hebben wij dus juist niet. We zijn de eerste en daarom ben ik extra nieuwsgierig naar de reacties. Het interesseert me voor de rest niet of ze het wel/niet leuk vinden want het is ons leven. De meeste van mijn vriends vrienden wonen nog niet eens samen, dus zijn met heeeele andere dingen bezig.

Al een paar keer op het forum gekeken naar mijn bbz in september 2017. Nu zijn we opnieuw in verwachting en verwachten ons kindje eind november. We zijn nog onder controle in het ziekenhuis en hebben afgelopen woensdag gezien dat het dit keer op de juiste plek zit. 9 april hebben we de volgende echo.
Iederen gefeliciteerd met de zwangerschap

Terug
Bovenaan