Uitgerekend in november

@Force! Des te groter zal de verassing zijn en des te leuker is het om te vertellen naar mijn mening. Lekker van genieten dus. Vond het bij de tweede keer vertellen over het algemeen leuker omdat meer mensen het niet verwachten als dat iedereen zat te wachten wanneer die aankondiging nou eens kwam bij de eerste? En uiteindelijk hebben mensen hun mening toch wel klaar liggen of ze het nu verwachten of niet... als het voor jullie in elk geval maar goed zit indd en zo te lezen zijn jullie er hardstikke klaar voor dus geniet!!?
@maartje! Gefeliciteerd! Wat super fijn dat het er nu allemaal goed uit ziet! Op naar de volgende echo maar weer en hopen op een voorspoedige zwangerschap. Je voelt je verder goed? Geen vervelende kwaaltjes?

@maartje, wat fijn zeg, gefeliciteerd!@ Gerdaa alleen op de DIY kaartjes kun je zelf een boodschap op schrijven, de andere zijn zegmaar "kant en klaar". Dus moet je even goed naar kijken dan :)

Dank jullie wel.
Ik heb veel last van steken in mijn baarmoeder en bij mijn banden met een kruik is dit goed te doen. Gelukkig helemaal niet misselijk alleen de pijn, pijnlijke borsten en erg moe.

Hoi dames! 
Ik heb al een tijdje meegelezen en ook al wel wat gepost, maar heb afgelopen dinsdag de 8 weken echo gehad. 
We hebben een kloppend hartje en een soort barbapappa-achtig wezentje gezien ;) Echt geweldig! Heel blij dat het goed is, ik was zon type die zich vanalles in het hoofd haalde..
Nu ben ik ongeveer 8+1, met de 8 weken echo was ik dus 7+3.
Die avond hebben we het aan mijn ouders en zusje en zwager verteld, ze reageerden heel erg blij en verrast! En donderdagavond hebben we het mijn schoonouders en zwager verteld en die waren ook superblij!
We hebben ze een doosje gegeven met erop; Starterspakket voor opa en oma / oom en tante. En daarin een rompertje, luier, zwitsal zeepje, slabbertje, boekje en een foto van de echo.
In april gaan we een weekend met onze vrienden weg, ze zijn er dan allemaal en dan gaan we het aan hun vertellen, wij zijn de eerste van de groep, dus iedereen zal blij verrast zijn denk ik :) 
Aan alle dames; succes en geniet van jullie zwangerschap en leuke momenten!!

Hey ladies, even peilen hoe het met de rest zit. Zijn jullie ook constant bang om een mk te krijgen ? Ik heb vannacht/vanochtend helderrood bloed verloren ( alleen bij afvegen ). Er zat ook een heel klein slijmpje 1x bij, verder geen slijmpjes. Van 6:30 tot 9:30 elk uur naar het toilet geweest en zat er dus bij t afvegen een beetje helderrood bloed. Geen krampen gehad! 
Alleen nu beginnen dus Krampjes. Ik weet dat ook Krampjes normaal kunnen zijn maar icm dat helder rode van vanochtend... ik heb wel ook al een week lang iedere dag wat roze of bruine afscheiding, en vk zei toen dat dat prima normaal was. De Krampjes nu voelen alsof ik ongesteld moet worden, dat zeurderige onderin je buik bij je schaambeen wat uitstraalt naar benen. Iemand zelfde ervaring? Tips? Geruststelling? Ik weet niet of ik de vk moet bellen, wil ook niet voor ieder beetje bloed en kramp gaan bellen, vooral omdat ik nog maar 6+2 ben en nog geen eerste afspraak gehad heb.. 

@Noooom, ik ben nu 6+3 weken en bij elke kramp die ik steeds krijg spookt het toch ook door mijn hoofd hoor zo van het zal toch niet!?
Ik heb echter geen bloedverlies of andere afscheiding en de krampjes duren als ik ze heb hooguit een halve minuut.
ik snap heel goed dat je je hier zorgen om maakt, dat zou ik ook doen. als je het niet vertrouwt en het bloedverlies blijft wat aanhouden zou ik als ik jou was na de pasen de verloskundige bellen, gewoon voor de zekerheid. Bij @sophie zat het uiteindelijk na wat bloedverlies gelukkig  nog gewoon allemaal goed!
@wendy wat fijn dat alles goed zit met jullie kleine barbapappa haha en wat leuk dat je familie er zo leuk op heeft gereageerd,maarja met zo een starterspakket kan dat ook niet anders he  hihi
ik ben nu dus 6 weken zoiets maar behalve enorme vermoeidheid af en toe een krampje heb ik eigenlijk geen symptomen, zijn er andere met mij rond deze week die ook nog zo weinig voelen?
liefs

Hoi allemaal,
Wat leuk zo om alle berichten te lezen. Wat een spannende tijd! 
Ik zou het leuk vinden om lid te worden van de Facebook of van een app groepje. Zou iemand mij toe kunnen voegen? 

Terug
Bovenaan