Uitgerekend in november

Vorige week hele week misselijk geweest en weinig gegeten omdat ik geen eetlust had. Vanaf vrijdag toch maar wat meer beginnen eten en nu lukt t beter, eetlust is er nog altijd niet echt maar ik merk dat ik mijn misselijkheid voor kan zijn door gedurende de dag kleine beetjes te eten. Ook vanille vla smaakt erg lekker. Misschien een tipje voor mede misselijk mama to be's... nog 11 dagen tot de eerste echo... ik tel de dagen af! Zo benieuwd!! Ps. Bij de natuurwinkel raadde ze stomagen druppels aan, die neem ik nu ook als de misselijkheid aan blijft houden. Iemand mis een tipje voor zere borsten? 

Hoi allemaal!

Ik weet sinds 21/3 dat ik zwanger ben. Ben nu ong 6 weken + 2 dagen. Is ons  eerste kindje! Heb direct de huisarts gebeld en die gaf aan dat ze weinig deden maar er een notitie van maakte. Toen verloskundige gebeld en hebben we direct echo gepland. Deze is over 2 weken (16/4) en ben dan ong 8-9 weken. 

Ik vond wel dat ze er erg lang mee wachtte voor de eerste echo maar ik snap aan de andere kant ook wel dat er voor die tijd weinig te zien is.. Moesten jullie ook zolang wachten?

Groetjes,
S

Is wel normaal, ze willen zeker weten dat het hartje klopt. 
Om mensen niet onzeker te maken ik ben nu 5.5 weken en heb 23 april mijn echo. Wachten duurt altijd lang. Dat is dus bij mij 8,4 week. Heb twee eerdere zwangerschappen gehad mocht ik bij beide met 6a7 weken komen. Bij de een was er bij 9 weken een miskraam tweede zwangerschap is een jongen van 3 jaar nu. 
Vind het nu ook best lang duren maar goed hopen dat we dan ook mooie beelden gaan zien. 
Maar wat voel k me toch goed, af en toe steken in de buiken, en als ik wakker word ( slaap op m’n buik ) even buikpijn op een bepaald punt. Maar na half uurtje ook weer weg. 

Hoi lieve mama's (in spè) 
Bijzonder om te lezen dat we zoveel steun aan elkaar kunnen hebben. 
Ikzelf ben iets langer dan 7 weken zwanger en probeer met volle teugen van mijn zwangerschap te genieten. Ondanks dat ik het stiekem allemaal wel spannend vind (gezonde spanning), heb ik het stressen erover volledig naast me neer gelegd. 
Het is trouwens ons eerste kindje, en de eerste echo heb ik al gehad rond de 5+3 weken. De volgende staat over een week gepland. Hopelijk zien we een hartje kloppen. En jaaaaa die week kruipt echt voorbij
Lukt het jullie een beetje om te ontspannen en er van te genieten? 
Veel liefs Lovamber

@Lnovember, wauw wat had je je eerste echo vroeg, vanwege een speciale reden? Ik heb ook weinig last van zorgen. Voel me zwanger (last van allerlei kwaaltjes) en dat stelt me gerust. In heb volgende week woensdag mijn tweede echo (ca 8 weken), ik leef er echt naar toe! Gelukkig een drukke werkweek en een druk weekend, dat helpt.
Vind het toch nog wel ‘spannend’ of alles dan nog oké is en benieuwd of je dan ook al echt een ander (hopelijk duidelijker) beeld te zien krijgt! Heb jij dat ook? 

@sophiebr. Ja de dokter dacht aan een buiten baarmoederlijke zwangerschap. Dit was gelukkig niet het geval. Daarnaast had ze verwacht dat ik al ruim 7 weken zwanger was. Maar dit klopte dus niet. 
Dit deed me ook beseffen dat ik me geen zorgen meer moest maken, ik heb er toch geen invloed op. Maar wij leven er ook echt naar toe! Het voelt ook nog zo onwerkelijk zolang je die kleine niet gezien hebt. 
Bij de eerste echo was er dus nog niks te zien. Dus verwacht wel wat veranderingen te zien. 
Succes met al die kwaaltjes, nog maar een paar weekjes en dan worden ze als het goed is weer minder. Ik kan niet wachten! 

Hoi hoi,Wij krijgen a.s. maandag onze eerste echo. Ik ben dan als t goed is 7 weken en 4 dagen. Verloskundige vertelde dat er dan wel echt duidelijk een kloppend hartje te zien moet zijn! Wachten duurt idd erg lang...!!

Hey hoi

Hier op goede vrijdag een positieve test gedaan? 
Dit wordt onze 3de 
Maar toch nog heel onzeker februari was ik al 13 dagen overtijd en 3 dagen gemenstrueert
Maar de testen waren negatief in februari 29 maart een positieve test gedaan super blijen hebben 10 april al een echo spannend allemaal ben benieuwd of ik 6 weken.heen ben of langer

Terug
Bovenaan