Uitgerekend in november

Bij moeders voor moeders lever je je urine in, daar halen ze het Hcg uit en zo help je andere vrouwen die lastig zwanger raken! 

@ Lnovember , zolang je geen bloed verliest en hevige krampen hebt zou ik me ook geen zorgen maken! Je lichaam is hard aan het werk dus een verkoudheid is sneller gevat denk ik zo! Bij onrust Kun je altijd de vk bellen! Hoe gaat het nu? Overmorgen al je echo, daar ga je vast iets goeds zien! 

Hey meiden,

Ff wat onzeker. Heb een beetje een weeig zwaar gevoel sinds vanochtend in mijn onderbuik. Hebben jullie dat ook weleens?
@L hoe is je echo gegaan?

@maartje
Ik heb dat ook regelmatig, beetje zeurend. Bij mij trekt het gelukkig wel steeds weg.  Ik maak me er geen zorgen over.
Liefs

@maartje ja heb ik ook wel es. Is denk ik echt een combo van de spierpijn in je benen(althans heb ik heel erg), groeiende baarmoeder en je darmen. 

@Lnovember hoe is de echo gegaan?

Holadiee ik ook onzeker, wil dat helemaal niet maar lig nu al vanaf half 6 wakker te denken, misselijk zijn en te voelen wat ik echt denk. 
Bij het afvegen kreeg ik korrelig rood op m’n papiertje en zag in mijn ondergoed dat er rood in zat maar draag zwart dus kan ik verder niet goed zien. 
Maar nu heb ik mijn echo pas 23 april wat ik eigenlijk al veel te laat vind. 
Ik ben of word zo wie zo medisch gezien behandeld door afgelopen zwangerschap / bevalling en door eerdere miskraam.  En ben bij fertiliteiten centrum aangemeld en nog niet bij verloskundige omdat ze eerst in het centrum wel een echo zouden maken. Had ook gevraagd of eerder kon naar was allemaal op dagen dat ik moest werken. 
Maar het id daar zo vol. Qua agenda. 
Wat kan ik doen zou dan echt moeten afwachten of gewoon bellen wat danal weer het weekend over moet wachten. Bah zulke dingen moeten bij mij weer in het weekend gebeuren als er niks mee kan gedaan worden. 

Wie slaapt er ook zo slecht? Ik vraag me af of het honger is als ik wakker word of gewoon slecht slapen. Ben te lui om dan iets proberen te eten, met als gevolg dat ik uren lig te draaien.... nog 6 dagen tot de eerste echo, misschien speelt dat ook mee. Ik wil het kleine mupke zo graag op de echo zien en horen dat alles goed is!! 

Hoera, hartje zien kloppen! Wat een bijzonder moment, echt een levend wezentje in mijn buik, het bewoog zelfs eventjes! Echt helemaal verliefd en nu eindelijk durven geloven dat het toch echt waar is. Dankjulliewel voor de tips en steun, was inderdaad niets aan de hand en had me totaal geen zorgen hoeven (mogen?) maken.
@Gerdaa bij bloedverlies altijd bellen. De kans is groot dat er niets aan de hand is maar laat dat maar aan hun over om te bepalen. Als het wel iets is en je had er iets aan kunnen doen dan doet dat niet goed aan je gevoelens 
@mamatobenovember Ik slaap ook slecht, wordt vaak wakker en lig veel te draaien. Een van de vele symptomen waar we last van kunnen hebben helaas...

Hi mamas 
Die slaapproblemen herken ik ook wel helaas..
@Lnovember wat fijn dat je het hartje hebt zien kloppen!
Ik wil ook nog even iets van me afschrijven. Afgelopen nacht kon ik ook niet in slaap komen en bleef mijn buik maar zeuren. Het was niet heel pijnlijk. Maar net aanwezig genoeg om er last van te hebben. Ik maakte me eerst niet druk, heb immers vaker een rommelende buik. Maar het zeurende werd steeds erger en heb ik uiteindelijk 2 paracetamol gepakt waarna ik gelukkig in slaap viel. Ik was er vannacht echt van overtuigd dat het mis is.
Maar vandaag af en toe een krampje zoals voorheen en opeens toegenomen klachten heb nu last van mijn borsten en voelde me de hele dag misselijk en last van lucht. Ook heel erg moe maar 3 uur slaap en daarna een dagdienst moeten werken (thuiszorg) valt dan niet mee.
Wat denken jullie hiervan? Moet ik mij zorgen maken k heb geen bloedverlies en ook geen  vreemde afscheiding maar het blijft toch in mijn hoofd spoken..
Liefs 

Terug
Bovenaan