Uitgerekend in november

Hey hoi

Hier op goede vrijdag een positieve test gedaan? 
Dit wordt onze 3de 
Maar toch nog heel onzeker februari was ik al 13 dagen overtijd en 3 dagen gemenstrueert
Maar de testen waren negatief in februari 29 maart een positieve test gedaan super blijen hebben 10 april al een echo spannend allemaal ben benieuwd of ik 6 weken.heen ben of langer

Hey hoi

Dit wordt onze 3de 
Maar toch nog heel onzeker februari was ik al 13 dagen overtijd en 3 dagen gemenstrueert
Maar de testen waren negatief in februari 29 maart een positieve test gedaan super blijen hebben 10 april al een echo spannend allemaal ben benieuwd of ik 6 weken.heen ben of langer

Hey hoi

Dit wordt onze 3de 

Hey hoi   Hier op goede vrijdag een positieve test gedaan?  Dit wordt onze 3de  Maar toch nog heel onzeker februari was ik al 13 dagen overtijd en 3 dagen gemenstrueert

Nou ik ben met Mn buikpijntjes naar de Ha geweest en ja hoor! Blaasontsteking ! AB kuurtje gekregen die mag met een zwangerschap. 
Tot mijn grote verrassing stond er een echo apparaat klaar bij de Ha, oprecht verrast want dat had ik niet verwacht, ik kwam tenslotte om in een potje te piesen! De Ha was zo enthousiast dat hij even wilde kijken Haha, jammer voor mijn vriend dat hij niet mee was.. hij vertelde me dat op dit punt in de zw (ergens tussen de 5 en 7 weken) je beter een inwendige echo kan doen om wat te zien, maar dat materiaal had hij niet dus ging het gewoon uitwendig. Helaas nog niet veel te zien, alleen de bekende zwangerschapsring was duidelijk aanwezig! Een zwangerschapsring van iets meer dan 1cm, dus de Ha gokte op 5 weken zwanger( terwijl de vk al bijna 7 denkt), maar het zit er! Zijn die 100 positieve testen toch juist Haha 

wat een opluchtend gevoel! Ook al is er nog niets te zien, t geeft toch een soort euforisch gevoel! 16 april echo bij de vk dus we zullen zien of ik dan 7 of 9 weken ben! 
Ik doe sinds gisteren mee met moeders voor moeders, een nobel streven! Zijn er meer van jullie die hieraan mee werken? 

Hoi allemaal,
Even een berichtje met het thema: ik maak me toch veel zorgen.
Afgelopen weekend zwaar verkouden geweest, met vrijdag en maandag verhoging (tot koorts).
Tijdens het zwanger willen worden altijd temperatuur gecheckt en vanaf mijn ovulatie altijd rond de 37.0 graden. Nu vanochtend opeens 36.7 graden, help!
Zit nu precies op 8 weken, overmorgen de eerste echo. Iemand die me wat gerust kan stellen? 
Groetjes, 
L

Ik doe ook mee aan moeders voor moeders! Mijn zus en vriendin hebben ook meerdere malen gebruik gemaakt van de hormoonspuiten dus ik vind dit een heel goed initiatief en doe er graag aan mee!
@L. ik zou je zolang je nog geen bloedverlies hebt niet al te druk maken. En zelfs met bloedverlies wil het niet altijd het ergste betekenen. Hou goede moed!!

Wat is moeders voor moeders precies?

Hoe denken jullie trouwens over slaap/nachtdiensten? Bij mijn werk kan ik snachts opgeroepen worden door een client (werk in de thuiszorg). Voor op het moment doe ik deze diensten gewoon. Wat zouden jullie doen? Als je meerdere keren op een nacht gebeld kan worden is dat best stressend...

Terug
Bovenaan