Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nou @Lente, zo herkenbaar! Ben nu 5+4 en vorige week vrijdag ook een felle test. Begin januari ook na een lange cyclus én drie vaag positieve tests ongesteld geworden. Zo benieuwd naar de echo!
Hebben het nog niet verteld maar denk dat m’n schoonzus het wel doorheeft.
@Lente Nee, na m’n ongesteldheid niet meer getest want ongesteld... denk wel dat er iets was maar dat het er daarna niet meer was. We gaan het zien dinsdag
@maedsche fijn dat jullie dinsdag meer weten. Ik heb met lange cyclus geen test gedaan. Maar ook wel nieuwsgierig dus, al lijkt het me dat ik ongesteld ben geweest.
Hi!
Ik ben uitgerekend op 21 oktober...
Zo spannend alleen al dat ik dit typ, kan niet wachten om het familie en vrienden te vertellen!
Ik ben vandaag precies 5 weken en hoop zo dat alles goed is.???
18 maart hebben wij de eerste echo, nog 4 weken in spanning wachten dus... ?
@maedsche Nee ik wil minimaal tot 8 weken wachten, dan vertellen we het aan beide ouders/broers. Vanaf 12 weken aan alle mensen daarbuiten. Volgende week dinsdag de eerste echo bij de vk, dag erna eten bij mijn ouders en doen we ons zoontje (lekker cliché) T-shirt aan met "Big Brother 2022". Benieuwd hoelang t duurt voor ze het in de gaten hebben