Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@HeHoLetsGo oh ja goeie. Denk ook dat ik het m’n ouders en schoonouders eerder vertel. Maar weet nog niet hoe. De vorige keer hebben we een filmposter gemaakt ?
Hier hebben wij het gisteren aan mijn ouders en 1 broer verteld. Me andere broer is vandaag aan de beurt.
ik had een slabbetje gekocht met; er komt een wondertje bij en daar de echo onder gestopt. Na het eten gaf ik een wit tasje aan me moeder en die zei wat is dit? Dus toen ik zei maak maar open had ze nog niets door, totdat ze het las haha.
het is onze derde en komt allemaal niet zo top uit, maar het is nu meer dan welkom! Mijn 2 zoons van 3 en 5 weten nog van niets, die vertellen we het over een paar weken pas.
26/4 gaan we ook nog eens trouwen (eindelijk na 2 jaar Corona/2x verplaatst) dus hopelijk is me buikje dan nog klein tegen die tijd...
Wij zijn in verwachting van ons 2e kindje. Datum vooralsnog 5 oktober en aanstaande dinsdag eerste echo. Als die goed is vertellen we het dit weekend aan de gezinnen, rest pas na de nipt.
Ik ben +- 4 oktober uitgerekend. Nu 7+6. Vorige week vroege echo gehad met kloppend hartje ❤. 7 maart de termijn echo.
Mijn cyclus is na de 2e vaccinatie heel onregelmatig geworden. Op t laatste 60+ dagen. Met ovulatietesten en een wonder is het toch gelukt ? Ben benieuwd hoe jullie omgaan met de boosterprik?
Uitgerekend op 28 oktober. November 2021 een miskraam gehad. Wij proberen voor een eerste kindje. 14 maart de eerste echo. De schrik voor een nieuw miskraam zit er wel in, ik hoop dat ik binnenkort kan genieten ?