uitgerekend in september 2015

Ja dinsdag aan mijn scoonmoeder verteld.. op haar verjaardag haha.
En vandaag mijn ouders!
het is zo bijzonder als je dat kleinefrupje ziet..en dan dat hartje ziet flikkeren..
bij de 12 weken echo word pas duidelijk wat de precieze uitgerekende datum zal zijn.. nu voorlopig 20september :)

ik ben in niet de enige die in sept is uitgerekend! Maar waarom klinkt iedereen zo happy en op de roze wolk? Ik ben er erg ziek van. Ik heb daardoor moeten stoppen met werken en gezien mijn ervaring met mijn eerste zwangerschap zal dit tot aan de bevalling duren. Dus voor mij geen roze wolk.

Dat klinkt iid niet prettig Caitlynn. Veel beterschap.

Ben woensdag op controle geweest en hebben het hartje gehoord. Later op de dag hadden we de nekplooimeting. Het ging al wat moeilijker met de echo. Daarom zal ik mijn 20 weken echo in het ziekenhuis moeten doen. Dit omdat ik overgewicht heb. Was wel leuk, want de kleine had geen zin om mee te werken.

Hoi alle mommy2be's

Ben superblij ondanks alle zwangerschap kwaaltjes wat ik heb. Eindelijk na 7jaar ben ik dan zwanger van mijn eerste kindje. Ben nu 13 weken zwanger en ook begin september uitgerekend. Caitlynn weet noet hoelang je zwanger bent, maar merk bij mezelf dat het nu toch iets minder wordt. Heb ook moeten stoppen met werken kwam me bed niet meer uit en als het kon had ik de heledag een neuskapje op

Hoi allemaal, fijn om verhalen te kunnen delen zeg! Met trots kan ik zeggen dat ook wij in verwachting zijn van ons 1ste kindje. Uitgerekende datum staat op 21 september. Nu inmiddels al over de 10 weken, maar stiekem nog steeds erg spannend. Hebben vorige week al de eerste echo gehad en het hartje klopte al erg mooi ! Gek maar onwijs prachtig hoe het zich nou al heeft ontwikkeld tot een echt minimensje ! Mag tot nu toe van geluk spreken aangezien ik op het moe zijn na nergens last van heb. lijkt me erg vervelend als ik lees hoe sommige het tegendeel ervaren. X

Leuk 650444! Gefeliciteerd !
Wij hebben met 8 wkn een echo gehad, daar klopte het hartje ook al zo snel en mooi. As dinsdag hebben wij de 12 wkn echo ( nu uitgerekend op 14 sep ). Heb vorige week bloed laten testen, de normale test en de test voor chromosomen afwijkingen die duiden op down.. Ik ( wij ) ben nog jong en allebei gezond, maar vind het toch erg spannend.

Nog meer die ook deze test hebben gedaan? Hoe denken jullie erover..

Terug
Bovenaan