Uitgerekend in september 2021

Hee. 
Nog 3 dagen en dan is het 16 september, de uitgebreide datum ? vandaag 39.4 
Tot nu toe al wel signalen van mijn lichaam gehad zoals krampen snachts. Dan weer paar nachten niet.... Deze week wil de verloskundige al hebben over eventueel inleiden als dat nodig blijkt te zijn. Eerlijk gezegd hoop ik nu wel dat ze zichzelf gaat melden deze week! ?
#nog steeds afwachten 
 
Oh wat spannend Kelly! Ik merk nu ook dat m’n lichaam begint te rommelen (nu 37.4) ben heel benieuwd wanneer en vooral hoe het gaat beginnen straks! Veel succes!
 
Sinds zondag/maandag nacht steeds onrustig, meer buikpijn en last van voorweeën. Tis echt aan het rommelen inderdaad en elke keer vraag ik me af of het nu echt begint of niet. Nu 38.3, vorige keer was ik 38.2 bevallen, maar nu nog even afwachten. Succes allemaal meiden, ben benieuwd welke baby het eerst is. Hopelijk hebben we over een paar weken allemaal een gezonde baby!
 
Oh spannend Roos!
Hier vandaag 40 weken. En de kleine meid zit nog lekker warm op der plek. Dit is mijn 1e zwangerschap, dus het signaal van voorweeën of iets vind ik nog lastig te bepalen. Wel af en toe last van de buik afgelopen week gehad. Gisteren had de verloskundige het over, moeder natuur handje helpen door inwendig onderzoek te willen doen. Dit heb ik afgewezen. Ik wil nog even afwachten tot het vanzelf opgang komt.
 
 
 
 
Nog niemand bevallen?
Inmiddels 39.2, oudste dochter is deze dag geboren dus langste zwangerschap ooit haha.
Ben echt moe en heb veel rustmomentjes nodig. Steeds even tien minuutjes of langer op de bank hangen, liever nog liggen. Mn bekken voel ik ook steeds meer, kindje ligt ook al goed diep.
Succes allemaal hé!!
 
 
Hee hee.
Hier vandaag 41 weken. En voel me nog steeds fit. Morgen heb ik afspraak in het ziekenhuis voor hartfilmpje van de baby. En na die tijd gesprek over eventueel inleiden voor aankomende maandag/dinsdag.
Dan wordt het dus een ziekenhuis bevalling, en géén thuis bevalling meer helaas. 
Tenzij onze kleine meid zich vandaag, dit weekend meld dan kan het waarschijnlijk wel gewoon thuis.
Succes nog met de laatste loodjes!
 
 
 
 
Terug
Bovenaan