Uitgerekend januari 2015

Hallo toekomstige moeders,
Wat leuk dat er een groepje is voor de januari babies. Het doet mij erg goed om jullie enthousiaste reacties te lezen! Mijn situatie is minder gelukkig gelopen tot nu toe. Ik ben dan ook nieuw in deze forum en heb vandaag mijn eerste bericht gedeeld. Het ga jullie goed! Lekker genieten van de zwangerschap :-D
Liefs
 
Zo dames! Hoe is het hier?

Gister had ik de geslachtsbepaling gehad! En wat was dat spannend hihi.. De kleine was zo goed te zien en is zo beweeglijk!! Niet normaal. Ook zat me kleine continue te duimen.. Haha zo leuk om te zien!
Aan het einde van de echo kregen we te zien dat we een... Jongen krijgen! Me partner was helemaal trots haha.. Nu kan ik gericht gaan shoppen! :D nu heb ik pas weer over 4 weken de 20 weken echo ..

Weten jullie het al?
 
Heey @sheren24

hier alles goed!! Vanavond nog een avondje werken en dan lekker vakantie.
wij hebben over 4 dagen de geslachtsbepaling :D :D ben echt zooo benieuwd!!
maar wat leuk een jongen!! Lekker shoppennnnnn :D geniet ervan meid!
 
Hier gaat ook alles goed hoor en wat leuk dat je een jonge krijgt@sheren24
@bosbesje spannend he de dagen gaan zo snel ik heb over 10 dagen 20 weken echo en krijg hopelijk het geslacht te wete en hopelijk dat alles goed gaat:)

Gister ben ik ter controle geweest de kleine was HEEL druk aan het bewegen wou het hartje niet laten horen de vk zij het gaat zeker wat worden met de echo hah ik krijg een kleine ontdeugendje verder ging alles goed ben maar 1kilo aangekomen sinds mijn zwangerschap maar tog heb ik echt wel een buik al
 
@happy21 ooh ik vind juist dat de tijd zooo vreselijk langzaam gaat haha.
bij mij duurde het ook even voordat ze het hartje hoorde, de verloskundige moest van links naar rechts met de doptone om het hartje te blijven horen haha :D

hier nog niks aangekomen qua gewicht.. maar ook al een goed buikje te zien :D
 
@bosbesje over 4 dagen! Spannend joh, je kan denk ik ook niet wachten of wel :p fijn dat je lekker vakantie hebt, lekker genieten

@happy21 dank je wel! 10 dagen, dat is ook zo voorbij.. Wat zegt jullie gevoel? 1kg, grappig ik ben 1,5 kg aangekomen tot nu toe.. Ben je ook niet alleen bang dat je straks een groeispurt hebt ofzo XD ben nu al flink aan het smeren hihi..
 
@sheren24 gaat inderdaad zo voorbij maar tog door spanning lijkt lang te duren ben zeker bang voor een groeispeurt haha want heb gehoord je komt 12kilo gehele zwangerschap en ik ben volgende week 20 weken en ben maar 1kilo aangekomen haha dus ben benieuwd
Mijn vriend zegt een jonge
Ik droom steeds met een jongetje gek genoeg en ik durf nie te hopen maar wou altijd eerst een jongetje maar zal ook dolgelukkig zijn met een meisje
Mijn vriend en moeder zeggen het moet wel jonge zijn met die drukte (superdruk) ik voel et ookal elke dag de vk vond dat snel maar je weet nooit en hoe zit het bij jou?
 
Terug
Bovenaan