Uitgerekend januari 2015

Genieten is belangrijk!
Bij mij gaat het goed. Ben erg tevreden met hoe weinig last ik heb. Behalve vermoeidheid dan en voor de rest is het mn omgeving die er last van heeft hahahaha.
Heb nog geen zichtbaar buikje. Dat vind ik wel jammer. Maar dat zal vanzelf wel komen
 
Super hoor! Ik wou dat mijn eerste 12 weken soepel verliepen.. Gek dat het zo verschillend per persoon kan zijn..

Hahaha de omgeving? Ook snel geïrriteerd en huilbuien??
Bij mij zie je al wel een buikje, ene kant echt leuk, maar andere kant mijn werk weet het nog niet.. Zal denk ik toch maar deze of volgende week moeten gaan vertellen.. ( pfff zo lastig als je in de zorg werkt )
 
Het is ook apart hoe verschillend het kan zijn per persoon :)
Werken in de zorg en het vertellen komt vast goed meid ik moet ook nog even braaf wachten met vertellen je weet het hè hihi

Wat betreft huilbuien en irritatie check!
Ontzettend last van :p
 
Oh maar had in het begin veel last hoor @sheren24
Ben morgen 17weken en kan merken dat het echt weer beter wordt.

De hormonen doen het volop hahahaha.
Ik heb het mijn leidinggevende al vroeg vertelt omdat ik als het mis zou gaan niet dan nog wilde uitleggen. De vorige keer merkte ik dat het fijn is als ze iig iets weten.
 
Nou dames, vanmorgen het verteld op werk tegen mijn baas..
Ze reageerde niet verrast, ze had al een vermoeden.. Ze zag al een buikje bij me.
Zover ik weet was het wel positief, maar je weet nooit hoe dit nog kan omslaan..

Ik zit namelijk in mijn laatste jaar als verpleegkundige en ze wilt dat ik ga slagen :)
Ik krijg 6weken van te voren al verlof, dit is standaard in de zorg??

Eergisteren had ik me kleine gevoeld!! 2x snel een hele zachte ''plop'' , was gelijk in de wolken haha..

Kan niet wachten tot 7 aug. Dan heb ik een pretecho om het geslacht te bepalen..

Hoe is het met jullie?
 
Is verschillend denk ik. Mijn verlof is 4 weken van te voren. Maar jij hebt lichamelijke wel zwaarder werk, waardoor 6 weken wel logisch is hoor.
Slagen kun je ook als mama toch ;)

Nog 3 weken dan hebben wij de 20weken echo. Ben echt aan het aftellen hahaha.

Vandaag voel ik me niet lekker. Had toen ik in de stad wandelde steeds het gevoel te gaan flauwvallen. Licht in mn hoofd, duizelig en misselijk. Was blij dat mn man mee was. Thuis gaan slapen en nu iets beter maar voel me nog niet fit.
 
Dan heb je ijzer tekort @myfteris het is mij ook verteld door de vk en ik slik nu ook ijzertabletten en het helpt en ook ik tel de dagen af spannend he
 
Terug
Bovenaan