Uitgerekend januari 2017

Ik snap jouw onzekerheid NathalieLA. Ik denk ook iedere keer dat er wat mis is. Ik heb iedere dag best veel bruine afscheiding.

Gelukkig heb ik toen ik 6 weken zwanger was al een echo gehad. Ik liep al voor controle met zwanger worden bij de fertiliteitsarts en zodoende mocht dat al zo vroeg. Toen zagen we het hartje kloppen. Heel bijzonder.

Verder heb ik gelukkig weinig last van misselijkheid. Soms met vlagen een beetje. Maar dat valt mee. Wel ben ik erg moe. Ik slaap iedere middag na mijn werk 1-2 uur, omdat ik zo moe ben. En 's nachts slaap ik dan weer 8 uur. Blijkbaar heb ik dat nodig.

Dinsdag 21 juni mogen we weer voor een echo. Dan zal de precieze uitrekendatum wat meer duidelijk worden, want ik had een onregelmatige cyclus, dus precies weten doe ik het niet. Nog een weekje afwachten dus.

@jojo80; Mij lijken die groepscontroles juist wel erg leuk. Vooral het contact met de andere zwangeren maakt het vast erg zinvol en gezellig.

@jojo nog niks gehoord over groepscontroles.. Daarbij zullen wij vrij snel overgaan naar een gynaecoloog want mijn man heeft een erfelijke aandoening. En dat moet tijdens de zwangerschap in de gaten gehouden worden, 50/50 of ons kind het krijgt (osteogenesis imperfecta, mildste vorm)

heb vandaag ook emesafene gekregen. Helpt best goed. Maar zou gewoon terug gaan als het niet helpt. Dat zei mijn huisarts ook, dat ik terug mocht komen als het niet voldoende was. Heb zowiezo maar 10 tabletjes gekregen.

@sim1 die onzekerheid is echt killing.. Hier nu geen bloed verlies meer, maar blijft erg spannend.. Wij mogen de 22e voor de intake langs komen :)

@jojo80, bij ons hebben ze ook groepscontroles. Centering Pregnancy noemen ze dat hier (zit bij een verloskundige in Apeldoorn) Wij gaan die vraag morgen ook krijgen (morgen intake en eerste echo). Normaal zou ik er denk ik wel voor open staan, maar mijn man is op dit moment ook ziek en door de hele situatie denk ik dat wij het niet gaan doen. Heb wel even wat anders aan mijn hoofd.

Ik heb toen ik op kamp was 3 tabletten Emesafene geslikt (2 dagen lang) zit nu weer op 2 en als ik erg lange dagen heb, slik ik er 3. Heb het idee dat het nu wel aardig werk, maar merk ook dat het aan het einde van de dag is uitgewerkt. Helemaal gaat de misselijkheid niet weg. Bij mijn zoontje was ik tot 40 weken misselijk, maar werd het na 20 weken wel iets minder. We zullen zien hoelang het duurt vandaag. Hoop wel dat ik gewoon kan blijven werken.

Nog even een korte vraag. Als ik terug lees, dan lees ik iets over een Facebookgroep. Tijdens de vorige zwangerschap zat ik ook in een Faceboekgroep. Ik vond het zelf erg prettig en iets fijnere manier van ervaringen uitwisselen dan dit forum (Facebook is iets overzichtelijker) Het was een geheime groep, dus alleen de mensen die lid waren konden je berichten lezen. Is de groep uitgerekend januari 2017 er al? Ik kan hem namelijk niet vinden.

hallo allemaal.

Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap.

wij zijn 13 januari uitgerekend maar 21 juni hebben we de termijnecho dus dan weten we meer

Hi, Ik ben ook wel benieuwd naar de facebook groep. Had via messenger een  bericht naar stephany gestuurd maar daar nog niks op gehoord voor de appgroep..

Zo na een aantal weken ben ik weer terug!

Ben flink ziek geweest maar uiteindelijk gaat het nu beter. De termijnecho gehad en de uitgerekende datum is 1 dag eerder geworden, 11 januari 2017.

Ik ben ook geïnteresseerd in de FB groep dus daar hoor ik graag meer over.

Fijn dat je je weer wat beter voelt Liset. Hier begint heel langzaamaan de misselijkheid een beetje af te nemen. Alleen 's avonds en eind van de middag nog.... Ben vandaag echt zonder medicatie. Vorige week lukte dat nog niet.... heb het toen wel geprobeerd.

Voor de FB moeten we bij ene Stephanie zijn.... ik kan de groep zelf ook niet vinden

Terug
Bovenaan