Uitgerekend januari 2017

Hi meiden,

Allemaal gefeliciteerd!

Ik had afgelopen zondag een positieve test na een een lege vruchtzak in maart. Dit is dus mijn 2e zwangerschap nadat ik in december was gestopt met de pil. Ben heel blij dat het zo snel weer raak is. Ik voelde gelijk na de bevruchting al dat het raak was, heel apart. Qua symptomen ben ik s'ochtends een beetje misselijk, pijnlijke borsten en heel moe. Ook heb ik hele rare dromen. Ik heb voor mijn gevoel ook meer vertrouwen dit keer. De vorige keer had ik gewoon een onderbuikgevoel dat het niet goed zat. Wat ook bij de 8 weken echo werd bevestigd. Nu heb ik 3 juni weer mijn eerste echo.

Leuk een Facebook pagina.. Hoe heet ie?

Gefeliciteerd meiden!

@Rensss symptomen zeggen echt helemaal niks hoor, de eerste keer had ik wat symptomen die ineens weg waren en toen bleek het niet goed meer te zijn, ik had vorige zwangerschap heel veel symptomen die lang aan hielden en die zwangerschap was helaas ook niet goed, deze keer heb ik weinig symptomen en tot nu toe lijkt het allemaal prima te gaan. Ik heb ook vriendinnen die nauwelijks iets merkte, zelfs eentje die heel laat ontdekte dat ze zwanger was en die hebben allemaal prachtige gezonde kindjes gekregen. Het voorspelt dus niet hoe je zwangerschap verloopt, geen symptomen betekend echt niet dat het niet goed gaat! Maar het blijft natuurlijk spannend, ik let ook op ieder kwaaltje en pijntje op het moment en vind het voor mijn gevoel vreemd dat ik nog niet echt heel misselijk ben geweest, je denkt toch dat dat er eigenlijk wel bij hoort ;)

Hai Vera

wat spannend allemaal! Hopelijk drie maal scheepsrecht voor jou!

Ik ben inderdaad ook helemaal niet misselijk, terwijl ik echt dacht dat dat erbij hoorde. Hoeveel weken ben je nu?

ik ben nu 5 weken en 2 dagen ;)

@Rensss ik weet nog niet hoe ver ik ben, ik denk 5 weken, 28 april een positieve test gehad, vorige week dinsdag eerste echo, niks te zien, hcg wel 1800 dus volgens de gyn goed, gister tweede echo, een zwarte cirkel te zien, volgens de gyn dus goed gegroeid, maar nog geen hartje of duidelijk vruchtje te zien (kon volgens haar ook nog echt niet), wel iets dat op de aanleg lijkt, het is dus nog heel erg pril. Omdat ik na de laatste miskraam niet meer normaal ongesteld ben geweest is het dus ook niet te tellen vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie. Ik dacht wel rond 5 april mijn eisprong gevoeld te hebben, maar heb geen ovulatietesten gebruikt. Over twee weken heb ik weer controle, dan moet er denk ik wel echt een hartje te zien zijn, maar voor nu was de gyn heel tevreden, dus ik maak me nu wel minder zorgen, al blijft het raar dat ik 28 april al een positieve test had.

Ik had een positieve test op 3 mei, hoever ik ben is dan ook niet helemaal zeker. Ik heb t berekend met zo'n site waar je alles kan invullen.

Bijzonder dat je zo gevolgd wordt! Maakt het wel extra spannend.

Wat mij wel opvalt...ik ben helemaal niet moe...zijn er meer meiden die daar geen last van hebben?

Hallo allemaal. Ik ben 7-1-17 uitgerekend en nu dus 5 weken en 4 dagen. Voor ons de eerste zwangerschap en ben net vanaf januari gestopt met de pil. Best heel snel gegaan. Ik heb vanaf het begin al last van menstruatie pijn/krampen. Hoop dat dit niks ergs betekend. Ik kan de fb groep ook niet vinden kan dat kloppen?

Terug
Bovenaan