Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
btje rare vraag, maar hebben jullie ook last van bruine afscheiding? Heb er al n week last vast, de ene dag heel weinig en de andere dag wat meer, dus ik vraag me af of ik me zorgen moet maken...
Ja, ik zelf gok ook voor in Jan. Over twee weken heb ik afspraak bij de gyn en vk
<span style="line-height: 1.5;">I.v.m mijn schildklier heeft mijn huisarts naar de gyn doorverwijzen. Soms denk ik ben ik zwanger! Aangezien dat mijn vorige zwangerschap anders was. Ik was heel moe, misselijk en dun. </span>
Hoeveel dames zitten in totaal op deze forum?.
Ik zal over paar weken alle namen onthouden en de verhalen meteen herkennen van elke mama.
Vind het forum nogal romelijk qua indeling en kleuren. Moet verder zoeken om erachter te komen welke zijn de recente reacties
Misschien een te vroeg vraag, maar voor de dames die al kinderen hebben. Laten jullie kindjes aanwezig zijn op de bevalling? Mijn kind is 5. Maar weet niet of dit een groot impact voor hem zou kunnen zijn!
Vanmorgen met wakker worden en naar de toilet gaan, wat bruine afscheiding ontdekt. Zijn er meer dames die hier last van hebben? Ik ben ongeveer 7 weken zwanger en van de week op de echo een klein kloppend hartje gezien. Toch maak ik me zorgen. Heb gister de hele dag een badminton toernooi gespeeld, zou deze behoorlijke inspanning er mee te maken kunnen hebben?
Ik heb al een zoontje die tegen de tijd van de bevalling 5 jaar is. Ik laat hem er niet bij zijn denk dat hij er een trauma aan over zal houden haha
Hij zal wel de eerste zijn na de bevalling die zijn broertje/zusje zal zien..
Ik ga wel proberen hem er zo veel mogelijk bij te betrekken door samen boekjes te lezen, mee laten gaan naar de echo en samen babyspulletjes uitzoeken. En natuurlijk krijgt de grote man een grote stoere jongenskamer nu