Uitgerekend januari 2017

Hoi Dames,

Allereerst natuurlijk allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Ik mag me gelukkig ook bij dit groepje aansluiten :) Zwanger van ons eerste kindje en zoals het nu lijkt uitgerekend op 5 Januari. Volgende week maandag de eerste afspraak bij de vk en daar heb ik zooo veel zin in!

Verheug me erop mee te lezen en te schrijven met iedereen

groetjes!

Hi allemaal,

Van harte gefeliciteerd met alle zwangerschappen; dat alles voorspoedig mag verlopen en we in jan '17 de baby in onze armen mogen sluiten!

Ik ben in verwachting van ons eerste kindje, ongeveer 7 weken en heb 27 mei de eerste echo! Heel spannend allemaal!! Veel getest, ter bevestiging, omdat er nog weinig symtomen zijn... Verloskundige gebeld en ze zei gewoon stilletjes genieten en zolang je geen bloed verlies hebt, is er niks aan de hand.

Hebben jullie al een FB groep? Zou ik daarbij mogen?

Groetjes

Hoi allemaal!

Gefeliciteerd met alle zwangerschappen!

Ik heb vorige week ook positief getest, YES! Heel blij! Nu volgens mijn app 5.3 weken zwanger. Volgende week een intake bij de verloskundige en 6 juni de eerste echo. Ben dan ongeveer 8.4 weken.

Hoe gaat het met jullie? Hier erg moe, veel plassen en een beetje licht in m'n hoofd. Veel rust pakken dan maar.

Liefs!

Hallo Allemaal,

Wat leuk om jullie berichtjes te lezen!
Ik ben zwanger van ons 2e kindje en volgens internetberekeningen uitgerekend op 4-1-17.

Ik heb 13-6 onze echo en zie er enorm naar uit. Kan eigenlijk niet wachten maar die dame zei dat ze echt niet eerder de echo gingen maken. (zit dan in me 11 week..) Dus ik blijf rustig wachten.

Leuk om zo met elkaar mee te leven komende periode

groetjes Eline

Gezellig allemaal nieuwe meiden.. We zijn nu met 3 van ons op whatsapp in een groep.. Wil.je er ook bij.. stuur maar een bericht op fb aan mij.. Stephany Meijer uit Lelystad .. profiel foto foto van mijn dochter

Bloosje, ik heb je een vriendschapsverzoek verstuurd. Berichten van niet-vrienden komen soms niet goed aan is mijn ervaring. Zodra je accepteert stuur ik m'n nr. :) Via whatsapp communiceert toch wat lekkerder denk ik.

Wat leuk dat de groep al steeds groter word! Gefeliciteerd allemaal!

Hoe staat het bij jullie nu allemaal met de klachten?

Ik ben nog steeds niet misselijk geweest en vind dat zo raar. Wel ben ik enorm moe, zo moe dat ik 2 uur na het opstaan al wel weer naar bed zou kunnen, ik sleep me door de dag, en sjoks een rondje met de hond door het park. Ook het eten is een drama, ik heb totaal geen honger, niks vind ik lekker en ik wil niks eten, ik weet dat het moet, dus werk het wel naar binnen maar echt mijn smaak is totaal weg, ik ben normaal al geen grote eter en tijdens de zwangerschap wil je toch gezond eten, ik vind het echt heel vervelend en hoop dat het snel over is en ik weer beter kan eten.

Daarnaast loop ik 100 keer op een dag naar de wc om te plassen, maar dat is vrij normaal geloof ik.

Volgende week eindelijk weer een echo, hopelijk is er dan een hartje te zien. Ik heb er best spijt van dat ik de gyn heb gezegd dat ik best 2 weken kon wachten tot de volgende controle haha, de dagen aftellen duurt zo lang, gelukkig vandaag op de helft :)

FF een ander vraagje, hebben jullie ook een voorgevoel wat het gaat worden? Ik zelf heb heel erg het gevoel dat het er 2 gaan zijn en dan beide jongetjes, geen idee waarom, gewoon een voorgevoel. Volgens de chinese kalender moet het een meisje worden, maar daar geloof ik niet in haha vond het gewoon grappig eens na te kijken.

Gaan we verder via whatsapp?

Ook wel prima hoor.

Ik lees dat lang niet iedereen zich beroerd voelt... ik sinds een kleine week wel! Bah!!! Dit heb ik dus echt niet gemist...

En moe idd...

Wanneer gaan jullie het vertellen. Ik weet van een iemand dat ze t de oma;s  al verteld had... maar weet niet meer wie dat zo was... het is ook zo'n druk forum.

Dan is whatsapp misschien wel een uitkomst. heb je er iig ook een foto enzo bij.

Terug
Bovenaan