Uitgerekend januari 2017

Hoi Stephany,

Wat leuk een whatsapp groep! Ik heb je gevonden op FB, maar mijn tel weigert om messenger te installeren; kan je geen bericht sturen... Heb je misschien een andere oplossing?

Groetjes Francis

Hai iedereen!

Ik ben 3 januari uitgerekend. het is ons eerste kindje en gepland. ben begin februari gestopt met de pil en nu al 7 weken zwanger!! ik ben zo gelukkig dat het heeft mogen gebeuren. we hebben al een echo gehad omdat ik niet precies wist hoe ver ik zou zijn. en daarop hebben we het hartje zien kloppen

we hebben het wel al aan wat mensen verteld we kunnen beide zo slecht onze mond houden.

Ik vind het echt enorm spannend wat er allemaal gaat komen, ik kan ook niet geloven dat er een kindje in mij zit.

Ik heb zelf heel veel last van moeheid en de hele dag door met vlagen misselijk en dan weer niet. hoe is dat bij jullie?

Hoi allemaal,

wat leuk om jullie berichtjes te lezen.

Ik weet net een week dat ik zwanger ben van de eerste en ben rond 22 januari uitgerekend.

Zaterdag aan m'n ouders vertellen...best spannend.

Groetjes,

Marcella

Hallo,

<span style="line-height: 1.5;">Nu voel ik mij moe en misselijk. Paar dagen geleden niet. Ik heb de afgelopen twee dagen geslapen de hele dag.</span>

En denken dat gewerkt moet worden. Ik heb geen zin! :)

Ik probeer ook te eten,maar zoals julli proef ik de smak van eten niet.

Volgende week heb ik afspraak bij de vk. <span style="line-height: 1.5;">Ben beniwued</span>

Ja, hier ook besloten om mijn eerste kind niet te laten bij de bevalling zelf.

Maar meten naar binnen als de baby in mijn armen is.

Aan de nieuwen onder ons, Van harte gefeliciteerd! Veel ook nog wel voor wie het het eerste  kindje is. Zo leuk en spannend die allereerste keer.

@Emilce; helaas kan ik het mij niet permitteren om de hele dag in bed te blijven liggen.... al zou ik dat nu wel willen. Ik werk 4 dagen en dat vind ik momenteel wel zwaar. Ben verschrikkelijk misselijk en dan is het heel lastig om normaal te functioneren. Ik herken het van mijn vorige 2 zwangerschappen en helaas is het deze keer ook weer zo....

Voor de rest geen 'zieken' onder ons?

Ik laat mijn kinderen ook niet bij de bevalling. Die arme kinders! Hahahaha....

Hallo dames!

Ik ben in verwachting van ons eerste kindje en volgens ons uitgerekend op 10 januari.

We zijn een (heftig) jaar bezig geweest voordat we dit mooie nieuws kregen.

De eerste dagen had ik erg last van mijn maag, daarna veel krampen waardoor ik er overtuigd van was dat ik ongesteld zou worden! Tot een paar dagen terug veel krampen gehad en vage misselijkheid. Maar vanaf gisteren behoorlijk moe, vandaag echt helemaal gesloopt en duizelig... Lastig om het dan nog even voor je te houden!

1 juni kennismaking met de VK en 6 juni eerste echo. Eigenlijk willen we het daarna pas vertellen maar ik neig wel steeds naar eerder...

Ben begonnen met moeders voor moeders, zijn er nog meer die dit ook doen?

Oh en hoe gaan jullie het aan vrienden en familie vertellen?

Succes allemaal dames!

voor de misselijken onder ons.... hoe komen jullie in vredesnaam de dag door ( met je eventuele andere kinderen/ op je werk etc?)?

Ik weet soms echt niet hoe ik zonder al te veel op te vallen me door de dag moet slepen... zo beroerd voel ik me af en toe.

Hoe hebben jullie dat?

Hoi allemaal!

Wij verwachten rond 12 januari ons 1ste kindje.

Zo spannend allemaal maar zo welkom :)

Helaas voel ik me gedurende de hele dag met vlagen erg beroerd en vorige week heb ik al de hele week griep gehad.

Wat doen jullie tegen de misselijkheid? En hoe lang zal dit blijven? Me eigen zo voelen is niet leuk. Wil gewoon weer de fitte (zwangere) Liset worden.

Terug
Bovenaan