Uitgerekend januari 2019

Hoi allemaal,Hier ook afgelopen zaterdag positief getest! Ik gok de uitgerekende datum op 3 januari, maar kan er ook iets naast zitten (onregelmatige cyclus). We vertellen het waarschijnlijk de week na Moederdag (de 21e) omdat ze allemaal op vakantie zijn.. zal je net zien.Ik merk wel dat het zó lastig is om er niet over te beginnen tegen mensen in je omgeving, vooral omdat het toch spannend is of het allemaal goed gaat de komende weken. Dan is het wel zo fijn om er met iemand over te kunnen praten en het daarmee een beetje van je af te zetten. Hebben jullie dat ook?
 
Hoi allemaal!
Allereerst natuurlijk ook gefeliciteerd met jullie zwangerschap, wat leuk om berichtjes van andere meiden te lezen die ook in januari uitgerekend zijn!
Ik heb afgelopen vrijdag vlak voor we op stap gingen met Koningsdag 2 tests gedaan. De eerste had een heel licht streepje, de volgende duurde zo lang voordat het tevoorschijn kwam dat ik eigenlijk, door ongeduld, pielig tegen mijn vriend zei dat hij hem maar weg moest gooien omdat het toch niet zo zou zijn ;) Toen hij hem in het doosje terug deed, was dat natuurlijk ook niet goed haha. Vervolgens de test weer uit het doosje gehaald en daar stond toch echt een plusje.. Okee, lichte paniek want.. was de test wel geldig omdat hij niet recht op tafel had gelegen. Het zweet brak ons uit en we wisten eigenlijk niet zo goed wat we nou moesten denken. We zijn in de auto gestapt en hebben mijn beste vriendin opgehaald en daar heb ik het nieuws toch maar met veel tranen verteld. Alsof toen het eerste besef kwam.. Op aanraden van haar een nieuwe test gehaald met een wekenindicator en vervolgens onderweg, bij een benzinepomp of all places, de test weer gedaan. En JA daar stond het.. zwanger! Zo blij!
In het weekend aangemeld bij de verloskundige en zij belde maandag direct op. Ik ben uitgerekend op 2 januari 2019 en ga dus net als jullie een super leuke, maar spannende tijd tegemoed als alles goed mag gaan! Op 22 mei hebben we de intake en de eerste echo. Rond eind mei gaan we het beiden ouders en de zussen en broer vertellen, nu al zin in!
Ik ben er ook veel mee bezig, slaap slecht en maal veel.. Herkenbaar dus ;) Nu ben ik me al de hele ochtend aan het voorbereiden op m'n wekelijkse sportuur, maar kan me er niet toe zetten ;)
 
Hoi,
Ik ben als het goed is op 1 januari uitgerekend ongeveer. Misschien iets later omdat mijn cyclus iets langer dan 28 dagen is. 
Gisteren afspraak met verloskundige op 28 mei gemaakt en me aangemeld bij echocentrum. Zij moeten nog bellen voor afspraak. Zie dat andere echo’s al vroeg zijn. Ik dus iig na 28 mei. 
Gisteren is moeders voor moeders geweest. Ik ben gelijk begonnen omdat mijn hcg waarde goed was. 
Wij weten nog niet wanneer we mensen gaan inlichten. Zolang het nog lukt, laten we het nog even geheim. 
Groetjes
 
Hoi Rowedj, als de groep geheim is kun je hem noen vinden op Facebook en zul je ons zelf moeten uitnodigingen. Wat is je naam? Dan kan ik je een pb sturen en kun je mij toevoegen
 
Ah wat een gedoe ook met die testen he, maar gefeliciteerd!! 
Ik denk er over om een vroege echo te laten doen rond de 8 weken, puur voor geruststelling want ik heb het idee dat ik anders nog 2 maanden zorgen blijf houden. Zo onnodig want je kunt er toch niks aan doen, maarja zo gaat dat..
Niet echt symptomen hier nog trouwens :)
 
Hallo allemaal ! 
 
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ook ik heb deze week 3 positieve testen gedaan ? 
volgens mijn eigen telling Zou ik 5 januari 40 weken zijn. Het lijkt mij ook leuk om aan een gesloten Facebook groep mee te delen. 
Groetjes 
 
Klopt het dat jullie ook geen melding krijgen wanneer er een nieuw bericht wordt geplaatst? Ik wil ook graag deelnemen aan een gesloten facebookgroep, maar wel pas als ik het nieuws aan iedereen heb verteld. Je weet nooit ;)
 
Terug
Bovenaan