Hoi allemaal!
Allereerst natuurlijk ook gefeliciteerd met jullie zwangerschap, wat leuk om berichtjes van andere meiden te lezen die ook in januari uitgerekend zijn!
Ik heb afgelopen vrijdag vlak voor we op stap gingen met Koningsdag 2 tests gedaan. De eerste had een heel licht streepje, de volgende duurde zo lang voordat het tevoorschijn kwam dat ik eigenlijk, door ongeduld, pielig tegen mijn vriend zei dat hij hem maar weg moest gooien omdat het toch niet zo zou zijn
Toen hij hem in het doosje terug deed, was dat natuurlijk ook niet goed haha. Vervolgens de test weer uit het doosje gehaald en daar stond toch echt een plusje.. Okee, lichte paniek want.. was de test wel geldig omdat hij niet recht op tafel had gelegen. Het zweet brak ons uit en we wisten eigenlijk niet zo goed wat we nou moesten denken. We zijn in de auto gestapt en hebben mijn beste vriendin opgehaald en daar heb ik het nieuws toch maar met veel tranen verteld. Alsof toen het eerste besef kwam.. Op aanraden van haar een nieuwe test gehaald met een wekenindicator en vervolgens onderweg, bij een benzinepomp of all places, de test weer gedaan. En JA daar stond het.. zwanger! Zo blij!
In het weekend aangemeld bij de verloskundige en zij belde maandag direct op. Ik ben uitgerekend op 2 januari 2019 en ga dus net als jullie een super leuke, maar spannende tijd tegemoed als alles goed mag gaan! Op 22 mei hebben we de intake en de eerste echo. Rond eind mei gaan we het beiden ouders en de zussen en broer vertellen, nu al zin in!
Ik ben er ook veel mee bezig, slaap slecht en maal veel.. Herkenbaar dus
Nu ben ik me al de hele ochtend aan het voorbereiden op m'n wekelijkse sportuur, maar kan me er niet toe zetten