Uitgerekend januari 2019

Hoi dames, ook ik ben zwanger ? 
vind het allemaal heel erg spannend want heb 6 weken geleden een miskraam gehad. En nu gelijk weer zwanger. Als alles goed gaat ben ik 09-01 uitgrekend. 
Ik heb dan ook steeds wat steken onderin men buik en ben erg moe. 
?
 
Hoi dames!
Hier nog een zwangere dame. :) als het goed is ergens half januari uitgerekend. Het is voor ons erg spannend, aangezien we kortgeleden nog 2 miskramen hebben gehad, waarbij 1 erg heftig was met een heel medisch traject. 
Mijn laatste miskraam was eind maart. Daarna heb ik ook geen menstruatie meer gehad, maar gelijk weer zwanger. De uitgerekende datum berekenen vind ik dus wat lastig. 
Hopelijk zijn we snel de eerste periode allemaal goed door! :)
 
Hoi
Ik zou ook graag in de geheime groep willen alleen kan ik je naam niet vinden in "mama's uitgerekend in januari 2019" niet vinden. Of doe ik wat fout?
Groetjes N
 
Hai hier ook zwanger! Als ik het goed begrijp is er eem facebook? Zien vrienden dat je daar.lid van wordt? ? willen het nog even geheim houden namelijk...
 
Hoihoi!
Gefeliciteerd allemaal met de zwangerschap! Ook ik ben 4 januari uitgerekend van mijn tweede kindje! Ik voel me tot nu toe echt anders dan bij mijn eerste zwangerschap 6 jaar geleden. Hoe voelen jullie je?
Groetjes!!
 
Hallo iedereen,
Ook ik ben in januari uitgerekend. Voor nu staat ie op 4 januari. 28 mei de 8 weken echo. Is onze eerste zwangerschap en super spannend allemaal! 
Verder ben ik ontzettend moe de hele tijd, misselijk en pijnlijke borsten. De misselijkheid is wel minder naar mijn gevoel maar soms weet ik ook even niet meer wat ik voel zegmaar haha. 
Ik vind het ook best eng omdat er in die eerste weken nog zoveel mis kan gaan en hoop dat geen van ons dat mee hoeft te maken. Positief blijven
 
Ja hier nog een blije zwangere! 5 januari uitgerekend. 8 juni echo bij de gynocoloog.
Zo spannend!!!
Ik voel me heel goed. Kleine kwaaltjes maar niet erg hoor. Dan heb ik nog een beetje gevoel dat ik bewijs heb. Kennen jullie dat?
 
 
Terug
Bovenaan