Uitgerekend Januari 2022

gefeliciteerd voor de nieuwe onder ons !
gezellig om samen te kletsen.
en met elkaar te delen als we onzeker zijn , of ervaringen delen..
zijn jullie savonds ook zo moe? ik wel ? ga naar bed en probeer tv te kijken maar zie niks meer ervan hihi..

Bij mijn wisselend het moe zijn, een avond wel andere avond niet. Merk laatste tijd wel dat ik veel droom wat ik voorheen zelden deed.

Oh heel herkenbaar die vermoeidheid, heb ik nu en had ik ook bij mijn eerste zwangerschap. Na 12 weken werd dat bij mij wel steeds minder,dus hoop nu ook. Het enige wat je er aan kunt doen, is er aan toe geven :)

Gefeliciteerd allemaal! ook ik mag me hier "melden" :) na 3 positieve testen gisteren en vandaag durf ik het een beetje te geloven. Het wordt ons tweede kindje. Onze eerste zoon is nu 20 maanden en bij hem duurde het ongeveer een half jaar voor ik zwanger was. Nu bijna meteen raak en misschien kan ik het daarom nog niet zo goed geloven. Het zijn weer spannende weken. Ga morgen maar eens de verloskundige bellen. Misschien wordt het dan wat echter allemaal. Ik heb verder ook (nog) geen kwaaltjes alleen een hele droge huid, verder voel ik me top. De eerste zwangerschap was ik ook ontzettend moe de eerste weken, nu valt het mee. Benieuwd of dat zo blijft!

Gefeliciteerd juffielies.

Vraagje voor de mama’s met al een kindje(s), hoe snel was bij jullie 1e kindje buik groei te zien?

welkom lies! gefeliciteerd!

ja onwerkelijk is het wel.
je voelt je lichaam wel wat werken maar minimaal.. en dan denk je soms is het wel echt ?
heb echt enorm zware gezwollen borsten zelfs mijn man zei het, zo van "wow". haha
maar dat was bij mijn 1e exact zo.

heb vanavond toch de verloskundige een mail gestuurd of ik net als bij mijn 1e een echo kan krijgen met 6.5 week, dit ivm reumatoloog, en mijn medicijnen. maar nu heb ik een andere praktijk omdat we verhuisd zijn, en deze wisten niet van mijn medische achtergrond. dus wellicht kan ik eerder terecht. met mijn medicijnen gebruik vind ik dat een fijner idee

@mama poekie, zou fijn zijn als je misschien toch al wat eerder terecht kan. Geeft toch iets meer dan rust.

@Iris. Poeh bij mijn eerste kreeg ik met 16 weken een heel klein buikje. Eigenlijk heb ik de hele zwangerschap een mooi buikje gehad. Niet te groot en niet te klein was er heel tevreden mee haha

Terug
Bovenaan