Uitgerekend Januari 2022

Hallo,
Ook ik heb een positieve zwangerschapstest. Officieel mocht ik testen op 26 april maar op woensdag 21 april deed ik stiekem al een test en tot mijn verbazing zag ik een streepje! Omdat wij in een IUI tracject zitten konden het nog hormonen zijn van de injecties. Dag erna nog een test.. positief en een duiderlijkere streep! Vrijdag laten rusten.. zaterdag nog een test en deze knalde eruit! Zondag ClearBlue test gedaan: 1-2 weken. Maandag nog een ClearBlue test: 2-3 weken :). Toen toch maar even het ZH gebeld. Op de 25e van mei hebben we onze eerste echo! Na  bijna 3 jaar in een fertiliteitstraject en 1 miskraam kan ik het haast niet houden van de spanning!

Kwaaltjes: gezwollen/gevoelige borsten, afscheiding/witte vloed en met vlagen rommelende darmen of wat pijn in de rug. Herkenbaar voor jullie? En tsja inderdaad, ieder toiletbezoekje is heel spannend!

Dat wachten en die onzekerheid is niet fijn inderdaad. Ik voel soms dag niks, en andere dag wel weer iets, beide niet fijn en spannend.

Wij weten vandaag al weer 1 week dat ik zwanger ben, maar voelt ook pas 'als' 1 week haha..
Nog 3.5 week te gaan tot eerste echo.

Spannend eh! Misschien kunnen we elkaar hier een beetje helpen met het aftellen naar onze echo's? ;) Ik tel de werkweken dus hou mijzelf een klein beetje voor de gek!

Gefeliciteerd!
Voor nu is mijn uitgerekende datum ook 3 januari ?

Haha het blijven 3 hele spannende weken voor ons

Terug
Bovenaan