Uitgerekend Januari 2022

het is idd allemaal lastig die keuzes..
je wilt in alles het beste, maar wat is dat he? corona tijdens zwangerschap of kraambed wil je ook niet. maar is het vaccin veilig genoeg.. das ook onzeker.. moeilijk,.maar bespreekbaar maken.

net gebeld door de verloskundige.
ze heeft de echo een week naar voor geschoven, en ze gaat me overdragen naar het ziekenhuis. dit vinden ze toch prettiger met mijn achtergrond.

Gefeliciteerd voor de nieuwe zwangere dames in de groep.

Oh poni schrikken, hopelijk zet er niks door en blijf het weer rustig.

Mama poeki fijn dat je gehoord bent bij de verloskundige! Geeft misschien iets meer rust/vertrouwen.

En het corona vaccin ben ik ook nog niet uit wat er mee te doen. Ga dit ook zeker overleggen met de verloskundige bij de afspraak over paar weken.

ja tis wel gek waarom we nu meer angsten hebben of meer nadenken als bij onze eerste zwangerschap. omdat je zoveel ellende om je heen hoort misschien..
proberen wat los te laten is de boodschap denk ik ?‍♀️

Ik denk dat we onszelf helemaal gek maken met alle social media. Ik krijg nu ook zoveel verhalen te zien die eerst nooit voorbij kwamen.

Wat fijn mamapoekie!

Ik had nog een cb test liggen en had net het idee om die te doen.. heel slecht natuurlijk. Sowieso had ik veel te veel water gedronken en hij gaf weer 2-3 weken aan, vorige week ook. Ik zou nu 5+1 moeten zijn dus maak me nu weer gek dat er geen 3+ staat

shauni, ja sommige dingen zijn handig om te lezen, maar er komen ook zoveel enge dingen voorbij, die je echt niet geruststellen.. ik wil ze echt proberen te gaan negeren.

ja dat testen.. vanmorgen dacht ik zal ik ook weer eens testen, maar heb het niet gedaan.
ik denk dat je urine verdunt is geweest, en dan niet voldoende hcg meet..
je bent zwanger en geen bloedverlies, dus hoeveel weken cb aangeeft is denk ik niet safe..

Allereerst gefeliciteerd allemaal!
Ik ben vandaag 5 weken. 28 april een positieve test in onze handen. De eerste echo staat gepland op 27 mei. Wij zijn zwanger van ons eerste kindje.

Terug
Bovenaan