Uitgerekend Januari 2022

Hoi, Gefeliciteerd allemaal!!
Ik heb vandaag (4 dagen voor NOD) een positieve test! 
Het is meteen raak na een eerdere miskraam. Hopen dat het deze keer wel goed gaat..
De symtomen zijn (nu al) veel meer aanwezig dan de vorige keer!

gefeliciteerd en welkom mellow!

wat fijn dat het meteen weer raak is!

ben dan wel nieuwsgierig als ik vragen mag.. je schrijft dat je symptomen nu al meer aanwezig zijn als de vorige keer. had je toen minder symptomen waardoor je merkte dat het mis kon gaan?

Dat was de eerste keer dat ik zwanger was. Dus geen idee wat ik moest verwachten. Het enige symptoom dat ik had was gevoelige borsten. Maar rond mijn menstruatie heb ik dat vaker. Ik ben altijd stipt met mijn menstruatie. Dus toen ik mijn menstruatie die dag had gemist, heb ik de volgende dag gelijk getest. Licht positief was het toen. 3 dagen later nog een keer, weer licht positief. Een halve week later begon ik met bloeden. Kreeg van te horen dat dit niet meteen erg hoeft te zijn. Maar helaas een paar dagen later echt hevige krampen en wisten dat het mis was.
Nu 4 dagen voor N.O.D. ben ik al even licht positief als de vorige keer. Dus hoop dat mijn test dit weekend duidelijker is. Maar heb er nu een goed gevoel bij, de vorige keer voelde ik mij niet echt zwanger.
Symtomen van nu zijn heel moe, af en toe misselijk, steken en borrelend gevoel in de buik en licht gevoelige borsten.

nou mellow, spannend hoor voor je.
voor ons allemaal hier duren de weken lang en elke dag elke wc bezoek is spannend. ook hier.
dus ik wens je alle succes en geluk !! en welkom!

Dag lieve mede zwangeren! Ook hier is het raak. Momenteel 5+5 weken zwanger van onze tweede uk. De eerste is een half jaar, dus we zijn er lekker snel bij. Aankomende maandag al de eerste echo vanwege een eerdere mk en bbz. Hopen dat het vruchtje op de goede plek zit!
Volgens eigen berekeningen 30 december uitgerekend, maar de eerste bleef ook lekker lang zitten dus ik ga ervan uit dat de kleine zich in januari aanbiedt als alles goed gaat. Hebben jullie het al aan andere mensen verteld?

gefeliciteerd mama lou en welkom!
je bent er idd lekker snel bij. ? maar leuk voor later! de tropen jaren overleef je wel.
fijn dat het ook zo snel raak is, maar jammer van je eerdere miskraam en bbz. hopelijk nu alles goed !

Terug
Bovenaan