Uitgerekend Januari 2022

oh mama lou.. herken het zo.?
ik heb ook de hele dag lopen katten op mijn vent, en kan ook meteen janken bij alles. vanavond zei mijn vent uiteindelijk of ik klaar was voor vandaag met zo te doen ??
dusssss
en dacht ook bij mezelf eerlijk gezegd, wat ben ik aan t overdrijven ??

Wat vervelend Poni...
Hoop dat het bloeden inmiddeld gestopt is..
Hier voel ik me echt top. Nog steeds weinig kwaaltjes. Heb het idee, dat mn borsten nu wel elke dag iets pijnlijker aanvoelen. Afgelopen zondag met 4w4d een 3+ op de clearblue gehad. Nu vandaag dus 5 weken.
De 20ste staat mijn echo gepland.
Spannend!!

Nog steeds beetjes bloedverlies.. Maar is niet erger geworden en ook geen buikpijn.
Verder ook nog steeds geen kwaaltjes..
Niet misselijk, geen pijnlijke borsten enz
Het enige is dat ik tijdens het film kijken in slaap val. Maar dat had ik hiervoor ook al last van haha.?

Moet zeggen bij de eerste had ik ook 0.0 klachten alleen ergens rond de 14 weken mega maagzuur.

Hoe gaat het met jullie en de klachten? ☺️
Wie van ons heeft eigenlijk de eerste echo gepland staan?

Hoi ik meld me hierbij ook. Van de week meerdere positieve tests in handen gehad! Het is ons eerste kindje en we vinden het superspannend allemaal!
Ik merk dat we heel erg moeten wennen aan het idee, we moeten een verloskundigepraktijk zoeken. Nu hebben we nog het idee dat het eigenlijk niet over ons gaat. Heel gek!
Ik voel wel vanalles gebeuren in mn lijf. Krampjes, borsten gevoelig, hoofpijn en beetje misselijk (al kan dat ook komen door de spanning).

Heb een poosje meegelezen, omdat ik het toch best spannend vind om er echt aan toe te geven dat ik zwanger ben.

Ik heb in het afgelopen jaar namelijk drie miskramen gehad dus ik zit echt op m'n tanden te bijten tot de eerste echo. Verder zijn we wel heeeeel erg blij dat het gelukt is en hopen we natuurlijk dat we dit keer echt een kindje mogen krijgen.
Het gaat ons eerste kindje zijn.

Ik ben nu 5+3 weken zwanger en voel het al goed! Misselijk, moe, hoofdpijn, krampjes, m'n darmen zijn van slag en elke ochtend vroeg wakker.

Ik heb mijn eerste echo gepland staan op 22 mei en ben volgens eigen berekening uitgerekend op 2 januari. Iemand tips om de weken tot de eerste echo te overleven?

Gefeliciteerd!!
Wat heftig, dat het dit jaar al 3x mis is gegaan...
Bij ons is het vorig jaar ook 3x mis gegaan. 2x met 8 weken, en 1x met 5. En nu weer zwanger, en gek genoeg sta ik er nu eigenlijk heel positief in, ondanks de vorige miskramen. Ik heb er bij deze zwangerschap een heel goed gevoel bij. En ik probeer me daar natuurlijk aan vast te houden. Al blijft dat andere natuurlijk ook wel in mn achterhoofd spoken. Onze vk zegt, dat we gewoon dikke pech hebben gehad. En dat de kans, dat het de volgende keer wel goed gaat, veel groter is. Daar houdt ik me dan ook maar aan vast.
En om de weken door te komen... probeer ze een beetje vol te plannen. Maar dan nog, duurt het aftellen te lang. Tenminste daar heb ik wel last van. Haha

Terug
Bovenaan