Uitgerekend Januari 2022

nou die vermoeidheid neemt bij mij ook met de dag toe merk ik nu.. hele dag gapen en alles lijkt even heel veel... ook kan ik zo lekker katten op mn vent..hormoon lontje is er wel hoor hahaha.. zielig he voor hem.

Haha ik voel juist weinig tot niets en moet zeggen dat me dat ook niet helemaal lekker zit. De vorige zwangerschap was ik veel misselijker in de ochtend. Maar hopen dat het zo blijft én ook goed zit!

Vandaag was de verloskundige niet bereikbaar voor afspraken. Wist ik niet. Dus helaas toch nog even wachten tot maandag. Ik laat het meteen weten ?

poni ben ook benieuwd naar je!

juffielies.. wat dat betreft maak ik me niet zo druk om veel of weinig symptomen want de misselijkheid die ik toen had sla ik liever over ? heb genoeg andere symptomen die wel bevestigen. en soms heb je amper last. zo ken ik er ook genoeg. dus zou daar niet teveel druk om maken ?

Gefeliciteerd iedereen met jullie zwangerschappen

Ook ik meld mij aan. Wij zijn volgens onze berekening 5+2 en uitgerekend 5 jan
We hebben al een dochtertje van 2
Eerste echo hebben wij op 28 mei

Wat leuk om te lezen dat er zo veel vrouwen zich aanmelden! Wij vertellen overmorgen het nieuws aan onze ouders. We hebben ze toevallig beide over de vloer voor een etentje. Ben heel benieuwd hoe ze gaan reageren!

Daarnaast heb ik weinig last van kwaaltjes. Alleen verschrikkelijke moodswings en gevoelige tepels. Dat mag van mij mn hele zwangerschap wel zo blijven, haha. Ook veel dorst en een ontelbaar keer plassen op een dag. Nu we dichterbij de eerste echo komen word ik wel steeds nerveuzer... Want wat als het weer een bbz is en het vruchtje in mn enige overgebleven eileider zit...? Veel afleiding van het weekend gelukkig.

Gezellig allemaal.
Groep wordt echt lekker gezellig zo.

Hier is bloeden sinds vandaag gestopt ? gelukkig.
Wel steekjes gehad dus er gebeurd wel degelijk wat daar binnen.
Maar ook ik maak me wel zorgen omdat ik verder helemaal geen klachten heb. Ben pas echt gerust gesteld als ik de echo heb gehad.
Denk dat dat voor de meesten wel zo is ☺️

Terug
Bovenaan