Uitgerekend Januari 2022

Hoi hoi!
Ik ben hier ook voor het eerst! Afgelopen dinsdag positieve test! Wij zouden starten met een ovulatie inductie traject ivm pcos. Maar wonder boven wonder toch spontaan zwanger! Nu we erg onzeker of alles goed gaat. Had afgelopen 2 weken hele zere/zware gespannen borsten, en dat is dus nu als sneeuw voor de zon verdwenen.. iemand hier ervaringen ermee? Zo bang dat het mis zou gaan.. pas 26mei ook eerste echo! Verder voel ik me prima, alleen geen trek in koffie?

zooo goedemorgen!
heb weer even wat gemist zie ik! ?
veel nieuwe zwangere dames. gefeliciteerd allemaal! heb jullie net toegevoegd aan het lijstje met 1e echo's. daar kunnen we elkaar dan volgen wie wanneer is.

Gefeliciteerd voor de nieuwe zwangere dames!

Ik ben vandaag 5 weken en merk dat de (ochtend) misselijkheid flink zijn werk doet. Voel en zie ook pips.. Zal er bijhoren.
Iemand van jullie meer last van een ontzettende droge mond als je wakker wordt en meer dorst?

Ja, herkenbaar!! Hier ook last van misselijkheid en veel dorst. Ik drink meestal niet zo goed, maar nu blijf ik drinken en dorst hebben.

Hoi!
Ik sluit me graag aan bij deze groep :)!
Ik had afgelopen maandag bij NOD en positief getest. Donderdag 27 mei eerste echo, kan niet wachten haha. Heb al een zoontje van 17 maanden.

Tijdens de zwangerschap van mijn zoontje had ik HG en helemaal uitgedroogd met ziekenhuisopnames dus hoop zoooo dat dit nu niet gebeurd! Met een drukke dreumes is misselijkheid geen goede combi. ?

de nieuwe dames zijn bijgevoegd.
mellow, wanneer is jou echo? die miste ik nog ?

hier smorgens ook wat misselijk, maar vergeleken met de zwangerschap van mijn 1e is dit niks.. dus hopelijk blijft het zo want dat kan ik missen!
ook wel veel dorst idd..
en mijn borsten, dat zijn net meloenen en zo'n pijn. das deze week alleen maar toegenomen die 2 ???

Gefeliciteerd voor alle zwangeren hier!

Bij mij wisselt het erg. De ene dag heel moe en misselijk, vandaag is het iets meer op de achtergrond en gewoon 45 km gefietst. Wel doen mijn borsten ook gigantisch pijn!

Krampjes blijven bij mij ook komen en gaan, dan krijg ik ineens steken bij m'n liezen en dan voel ik weer een paar uur niks. Ik vind het maar bijzonder hoe een lichaam zo kan veranderen nu al!

Terug
Bovenaan