Uitgerekend Januari 2022

Hee , wat leuk !! Ik heb gisteren en clear blue test gedaan en er achter gekomen dat ik nog maar heel pril zwanger ben . 3 weken .
Mijn uitgerekende datum is ongeveer 15 Jan 2022.
Mocht eigenlijk pas de 8e testen maar kon niet wachten

Ik merk dat ik mezelf gek aan het maken ben met testen. Dit omdat de strepen er wel staan, maar niet echt donker zijn ofzo. En als je dan hier weer op het forum gaat lezen heeft iedereen daar weer zulke andere ervaringen mee....
Verder voel ik me goed, maar merk wel dat ik de hele dag door krampjes voel al dagen. Hebben jullie dit ook?

Morgen is mijn NOD en ik heb deze maand voor het eerst compleet geen last van klachten voor mijn menstruatie. Deze zijn normaal altijd erg aanwezig. Het enige wat mij afgelopen week is opgevallen is, dat ik al een aantal dagen doorzichtig slijm verlies, iemand hier ervaring mee? 
Ik heb mezelf voorgenomen om niet voor mijn NOD te gaan testen en morgenochtend is het eindelijk zo ver!! Ik lig nu alleen wakker van de zenuwen en zou de tijd het liefste door willen spoelen naar morgenochtend ?

Gefeliciteeerd allemaal❤️
Ik sluit me graag bij jullie aan, gisteren een positieve test. Krijg 26 mei de eerste echo, ben dan ongeveer 7 weken.
Uitgerekend 2de week van januari.
Hopen dat alles goed gaat, vorige keer helaas een vroege Mk gehad.

Hallo allemaal,
Ook ik sluit me graag aan bij deze groep.
Afgelopen maandag een positieve test.
Waarschijnlijk de 1e week van januari uitgerekend.
Zwanger van 2e kindje. Ons eerste kindje is nu 17 maanden.
25 mei 1e echo. Zo spannend!!

[quote quote=10443784]Morgen is mijn NOD en ik heb deze maand voor het eerst compleet geen last van klachten voor mijn menstruatie. Deze zijn normaal altijd erg aanwezig. Het enige wat mij afgelopen week is opgevallen is, dat ik al een aantal dagen doorzichtig slijm verlies, iemand hier ervaring mee? 
Ik heb mezelf voorgenomen om niet voor mijn NOD te gaan testen en morgenochtend is het eindelijk zo ver!! Ik lig nu alleen wakker van de zenuwen en zou de tijd het liefste door willen spoelen naar morgenochtend ?[/quote]Wat spannend. En al getest?
Ik had een paar dagen voor mijn NOD doorzichtig slijmverlies en ja hoor positief.
Maar volgens mij heb ik dit ook een keer eerder gehad en toen werd ik helaas gewoon ongesteld. Haha dus aan mijn antwoord heb je niks ?

Maar wel benieuwd of je al getest hebt..

Gefeliciteerd allemaal!

@sweetcherry, bij m'n 2e zwangerschap had ik ook alleen lichte streepjes. Er kruipt nu een mannetje van 9 maanden rond, dus het hoeft niks negatiefs te betekenen.
Die krampjes heb ik ook, blijft toch een eng gevoel he...

Terug
Bovenaan