Uitgerekend Januari 2022

Ja, mama poeki, klopt wat jij zegt over een bbz. Had ik de vorige keer ook. Alleen (wat ik me kan herinneren) was dat iets verder in de zwangerschap. Ik ben toen met 7,5e week met spoed geopereerd. Misschien ondanks dat ik weet dat mn lijf het op tijd genoeg aangeeft dat het dan niet goed zit, zit het toch nog een beetje tussen mn oren...

en terecht mama lou. die angsten hou je gewoon.
ik denk dat dat 9 maanden zo blijft.
bezorgdheid om alles. maar dat 1e trimester is toch t ergste pfff.
ook ik heb nog elke dag bij elk wc bezoek angst. en twijfel ook altijd aan alles.

sweet cherry... ik denk aan je.. heb je de vk gebeld ?

Pfoeh! Die angsten zijn heel herkenbaar.. symptomen gaan inderdaad af en aan soms weet ook niet wat ik ervan moet denken. Eerder een miskraam gehad dus ja de onzekerheid is er ook zeker. Blijft inderdaad zoals mama poekie al zegt 9 maanden lang spannend! Voor nu kijk ik gewoon heel erg uit na de 1e echo net als jullie allemaal! As. maandag nog 2 weekjes. Dan zit ik op de helft van de 'wachtweken'. Hebben jullie ook wat meer last van witte afscheiding dan normaal? Sweet cherry ook ik duim voor je! 

Ik heb niet gebeld. Hevige bloedingen blijven doorgaan, ook flink veel krampen. Ik zou vandaag 5 weken zijn. Ik wacht wel verder af hoe het gaat en bel dan maandag. ?

Sterkte SweetCherry! Heb dit zelf helaas ook al eens gehad, toen wel gebeld en we mochten meteen komen. Dat was wel bij de gyneacoloog ivm met ons fertiliteitstraject. Maar het is natuurlijk aan jou! Ik duim! 

Terug
Bovenaan