Uitgerekend Januari 2022

Hier ook meer afscheiding!
Aah..wat erg Sweetcherry!! Ik hoop en duim voor je!
Mijn verloskundige zei na mijn miskraam dat ik gelijk bij enige twijfel had mogen bellen met het spoednummer. Dat die voor dit soort dingen ook is. Dus ik zou gewoon bellen! 

Op wat voor een manier hebben jullie of gaan jullie bekend maken aan de ouders dat jullie in verwachting zijn en hun dus opa en oma worden?
Het is onze eerste. Ik heb altijd gezegd geen kinderwens te hebben, maar de eierstokken zijn toch gaan rammelen haha.. dus dat ik nu zwanger ben komt überhaupt al echt als een grote verrassing.
We zijn nog ideeën aan het opdoen. Zelf denken we nu aan een doos te even met daarin foto van ons 2 en verder in de doos een rompertje en sokjes ofzo.. 

mellow.. wij hebben bij onze eerste een taart laten maken. toen mijn fam deze open maakte, zagen hoera wij zijn zwanger staan met een baby marsepein poppetje.

Wat erg sweet cherry! Ik duim voor je!

Wij hebben er nog niet echt over nagedacht hoe we het gaan vertellen. Eerst de echo maar eens afwachten ?

Ivm met ons fertiliteitstraject kan het zijn dat familie het aan ziet komen.. (ouders, broer en schoonzus) we willen de eerste echo afwachten en het om deze reden ook dan vertellen. Het lijkt ons leuk als ze denken dat we 'gewoon' op visite komen zoals zo vaak en vaak nemen we dan ook wat lekkers mee dat willen we nu ook doen! Maar dan bv negerzoenen met muisjes erop. Dus een beetje dit idee: goh mam heb nog iets lekkers meegenomen voor bij de koffie. Gewoon nonchalant geven en afwachten maar! 

Terug
Bovenaan