Uitgerekend Januari 2022

Wij hebben het bij ons eerste kindje vertelt met een bedrukt rompertje. Morgen vertellen we het door onze zoon aan mijn moeder en schoonmoeder het boekje “Nijntje pluis” te geven, daarin krijgt Nijntje een broertje/zusje. Op de laatste bladzijde heb ik een foto van onze zoon met de zwangerschapstest geplaatst.

Wij hebben toevallig vandaag een nieuwe auto gekocht. Alles stiekem, dus onze familie weet er niet vanaf. Normaal gesproken delen we echt alles. Morgen komen de opa's en oma's eten en dan laten we de nieuwe auto zien. Als ze dan in de auto kijken zit er op de achterbank een briefje geplakt met 'gereserveerd'... Plekje ernaast zit de isofix van onze eerste. Ben benieuwd of het kwartje gaat vallen!

@mamapoekie ik herken het wel. Soms een steekje als ik te snel op sta, maar ook soms een menstruatieachtige kramp wat me wel beangstigt.. echt heel laag bij m'n vagina/liezen.

Ben elke keer weer zo opgelucht om dan geen bloed te zien!

mama lou wat leuk! wij hebben in januari een andere auto gekocht. ook bewust met meer plekken. begreep toen ook niemand ?

ja ik voel ook bij te snel op staan of bukken trekken aan zijkant schaamstreek en liezen.
of als ik teveel heb gedaan, dan voel ik het ook.
ik voel dus helemaal niks aan de baarmoeder, geen krampen ofzo.
soms denk ik. ben ik wel zwanger ? maarja 2 clear blue en 4 gewone testen verder allemaal dik positief zal t wel toch zijn ??
maar ja voel wel degelijk dat er aan de banden getrokken word. misschien ook eerder omdat het mn tweede is..

Die 'bandenpijn' voel ik ook al! Dit had ik bij mijn zoontje bij 20 weken pas als ik te veel deed en nu voel ik het dus al.
Maar mijn vk gaf aan dat dit idd kon omdat de buikspieren al meer zijn uitgerekt door de eerdere zwangerschap. 

Terug
Bovenaan