Uitgerekend Januari 2022

Ik heb trouwens een vraag, wie gebruikt welke soort foliumzuur? Ik had nu van de Etos eigen merk, maar ik luister een podcast van Nina Pierson (mama’en) heel interessant en daar hebben ze het over dat je beter actief foliumzuur (dus folaat) kan slikken omdat gewoon foliumzuur moet worden omgezet in folaat maar dat kan je lichaam dus niet goed zelf. Nu had ik het al eerder gehoord bij een orthomoleculair therapeut en wel eens over gelezen. Maar misschien zijn er hier meer die er wat van weten/ervaring mee hebben?!

Ik gebruik ook foliumzuur + vitamine D3 van kruidvat. Volgens de vk is dit helemaal prima.

Iemand tips tegen de misselijkheid?
Tegen een uur of 14:/15u voel ik me de afgelopen dagen pas weer een beetje mens haha

ShauniV: ik voel precies hetzelfde, al vanaf vrijdag. Advies van mijn verloskundige als je wakker wordt iets lichts te eten zoals beschuitje of crackers en daarna opstaan. En producten met gember zou helpen tegen misselijkheid, zoals thee of peperkoek met gember (bestaat blijkbaar).
Ik ga het proberen, dus wie weet helpt het iets.

Wat leuk gebruiker10329150 ik ben op dezelfde datum uitgerekend! Wanneer heb jij je eerste echo staan? Zelf mag ik de 25e voor een echo komen. Nog 2 lange weken dus haha! Ik heb vandaag veel last van plopjes in mijn buik. Herkennen jullie dit misschien? Wat kan het zijn? Gewoon mijn darmen? 

Hee dames,

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap ook de foliumzuur van de Kruidvat gebruikt. Nu gebruik ik op aanraden van een voeding-hormoon deskundige B12 pilletjes en folaat (foliumzuur). Dit schijnt ook goed te zijn voor je kindje, en is ook tegen miskramen. Omdat ik een miskraam heb gehad heb ik dit pretpakket maar afgenomen. Kost iets meer maar geeft mij een goed gevoel. ??

Voor de geïnteresseerden, ik heb de:
Vitakruid B12 Combi 6000 met folaat & P-5-P

@10328640 toevallig! Ik mag 26 mei, duurt inderdaad nog even ? Net als de rest maar geduldig afwachten haha
@poni klopt inderdaad, misschien maar blij zijn dat het tot nu toe zo rustig verloopt. Wie weet is het over een paar dagen/weken weer anders!

Terug
Bovenaan