Uitgerekend Januari 2022

Hier 17 augustus de 20 weken echo. Vooral veel zin om weer even te kijken. Hier is eerder ook al het een en ander gecontroleerd en dat zag er goed uit gelukkig.

Hier ook hoor @NathalieH en Sylllie vanaf september krijg je bij 13 weken al een soort van 20 weken echo geloof ik en die hebben ze op mij geoefend, haha. Maar je weet 't nooit eh. En ik herken het @Sylllie ik heb ook heel veel zin om weer even te kijken. 

Ik stem voor Juul. Ik vind zelf Jule een leuke meisjesnaam. Helaas vond mijn vriend van niet haha. Dit was al voor ik zwanger was.

Hé iedereen !

Ik ben pas zins gister op deze app dus sluit mij nu pas aan. Ik ben vandaag 15+5 en uitgerekend op 28 januari. Ik vind het heel spannend allemaal, ik ben 32 en dit is ons 1e kindje. Deze week is mijn buik opeens flink gegroeid, anderen kunnen nu duidelijk zien dat ik zwanger ben !! Hebben jullie dit ook en wanneer begon dit bij jullie? Ik wilde dit eerst nog verbergen, voelde nog wat vroeg ofzo. Maar zins zondag durfde ik het aan en mag iedereen het dan echt zien en dit voelt toch ook wel goed !

Hoi dames,

Ik klets ook even mee, ik ben nu 15+2 en uitgerekend op 30 januari.. we hadden vrijdag een geslacht bepaling echo (vooral omdat mijn vriend er de 12 weken niet bij kon zijn wilde we samen voor de vakantie nog extra kijken en werd mij verteld dat ze dan ook het geslacht konden zien....) Nou mooi niet dus! Zo irritant als je er wel vanuit gegaan was dat we het zouden gaan horen... Ze dacht een jongen Maja wat moet ik daar mee ze kon het niet met zekerheid zeggen
..heb overigens ook niets hoeven te betalen voor de echo nu wachten we mede door vakantie tot de 20 weken.... Ppff!

Terug
Bovenaan