Uitgerekend januari 2024

Jemig wat heftig! Heel veel sterkte!   Wij hebben vanmorgen een mooie echo gehad met een kloppend hartje. Ik dacht zelf alleen al 8 weken te zijn maar blijkt pas 6.5e week te zijn! Datum is nu dus verschoven naar 21 januari 2024 :) en verder nog steeds helemaal geen klachten  alleen wat vergeetachtig soms.. 

@gebruiker10084989: ik ben heel blij voor jou dat je een goede echo had!
@Jorie: helaas geen tips, maar als het echt lastig wordt zou ik medicatie vragen bij de huisarts. Wat ik wel eens heb gehoord (maar vast niet voor iedereen handig) is geen wekker zetten 's ochtends. Dat schijnt echt te helpen. En gember thee. Ik heb er zelf geen last van maar moet ook wel de hele dag kleine porties eten om me een beetje normaal te voelen.
@QueenBee: oh wat goed! 
wanneer hebben jullie nu een volgende echo?

QueenBee is dat niet een vrij groot verschil ten opzichte wat je zelf dacht? Was wel alles goed volgens de vlk?
Wij hebben gister echo gehad. Mooi kloppend hartje 6+5 nu (1 dag naar voor gezet tot zover) 
We hebben ook wellicht het vanishing twin syndrome. Ik had twee vruchtzakjes waarvan 1 een mooi vruchtje in zat met kloppend hartje en de ander zagen we zo niet goed iets. Het kan dus twee kanten opgaan, maar we gaan uit van gewoon 1 kindje. Heb nu pas 28 juni weer echo en vind day eigenlijk best lang om zeker te weten of het er nu 1 of 2 is ?

Hoi allemaal,   ik zou ook graag meedoen met de groep als dat mag. Ik word deze maand 29 en heb 2 dochtertjes van bijna 4 (november) en bijna 2 (juni). Ben nu zwanger van de derde. De eerste echo hebben we 22 mei gehad en volgens mn cyclus zou de uitgerekende datum 1 januari zijn. De echo was goed! Heb 8 juni intake bij de verloskundige en dan 12 juni de termijnecho. Zou nu 9 + 4 zijn vandaag. 
Ben helaas al vanaf de 5e week kots kots misselijk en eten is echt niks. Heb Emesafene van de huisarts gekregen. Heb ook het idee dat de zwangerschap vitamines die ik had van Vitakruid extra zwaar op mn maag vielen. Moet bijna dagelijks overgeven. Ben nu gewisseld naar die van Davitamon en dat gaat wel beter

12 dagen verschil dus valt mee maar het kan bij ze termijn echo nog weer veranderen. Die hebben we 23 juni. Verder leek alles voor nu prima in orde te zijn! Wel bijzonder zo'n vanishing twin, duurt inderdaad lang voordat je daar zekerheid van hebt!
@pukje gefeliciteerd! En een bijzondere datum! Hoop voor je dat de misselijkheid snel weg is want dat klinkt niet fijn zo..

[quote quote=10618855]Hoi allemaal, ik zou ook graag meedoen met de groep als dat mag. Ik word deze maand 29 en heb 2 dochtertjes van bijna 4 (november) en bijna 2 (juni). Ben nu zwanger van de derde. De eerste echo hebben we 22 mei gehad en volgens mn cyclus zou de uitgerekende datum 1 januari zijn. De echo was goed! Heb 8 juni intake bij de verloskundige en dan 12 juni de termijnecho. Zou nu 9 + 4 zijn vandaag. Ben helaas al vanaf de 5e week kots kots misselijk en eten is echt niks. Heb Emesafene van de huisarts gekregen. Heb ook het idee dat de zwangerschap vitamines die ik had van Vitakruid extra zwaar op mn maag vielen. Moet bijna dagelijks overgeven. Ben nu gewisseld naar die van Davitamon en dat gaat wel beter[/quote]
Oh wat vervelend dat je zo misselijk bent! Is er eventueel andere medicatie dat je kan krijgen? Ik hoor heel goede dingen over Navalit (weet niet of je ik NL of BE woont, denk dat Navalit enkel in BE verkrijgbaar is).

Hebben jullie toevallig een app aangemaakt of alleen actief op dit forum? Weet niet of ik al veel gemist heb.

Queenbee: hele bijzondere datum! Was ook echt een cadeautje dit. 

Terug
Bovenaan