Uitgerekend Juli 2019 ♡

Hoii,
Dankje @Molliee! Maar heb je ook van die aanvallen zeg maar? Zeker ook idd teken dat het lichaam hard aan het werk is en dat is hartstikke fijn! 
@Strawberryc Jaaaa de dagen kruipen.. spannend zeg, 14 nov.. 3 dagen voor de mijne. 
@Molliee Is het een idee om een lijstje op te stellen van de eerste echo's van iedereen? Kunnen we het bijhouden en achteraf steeds even bijkletsen, ervaringen uitwisselen e.d..

Zoiets?? :) leuk toch?
Volgens mij heb ik iedereen er op staan die de datum van de 1e echo benoemd heeft :) mocht ik iemand vergeten zijn, excuus!! Dan voeg ik je er alsnog bij :) 
14 november Strawberryc
15 november LRE87
17 november Lauu
21 november (of eerder?) Molliee
22 november Bloesem
23 november Juuno

Jaa, leuk plan, kunnen we het inderdaad goed bijhouden.
Ik inderdaad ook aanvallen van mn darmen, werk de middag thuis ipv op kantoor. Wel fijn dat het kan.

Strawberryc mijn ervaring met moeders voor moeders is dat ze zelf contact opnemen wanneer het kan en het loopt dan tot de 16 wk geloof ik daarna is de hcg in je urine niet meer de moeite waard.
Ik deed het altijd thuis en op het werk dan niet. Alle beetjes helpen en op die manier blijft het ook te doen. 

Leuk idee, het lijstje! Kunnen we mooi bijhouden hoe het allemaal gaat, spannend!!! 
Ik heb mijn vorige zwangerschap ook meegedaan aan moeders voor moeders en ga het nu weer doen, heb me al opgegeven en donderdagavond komt er iemand langs. Ik deed het idd ook alleen thuis en niet op t werk. 

Laten we hopen dat de komende dagen snel voorbij gaan! ?

Leuk dat jullie het lijstje ook een goed plan vinden :) 
@Molliee, nou zeker fijn dat je smiddags thuis kunt werken. Ik ben eigen baas dus dat is nu ook ideaal.. wat doe je tijdens zo'n aanval? Ik kruip automatisch ineen maar probeer dat dus niet te doen en rustig door te ademen. Volgens huisarts kon ik gewoon paracetamol veilig nemen dus dat doe ik dan ook anders kan ik mijn werk niet eens uitvoeren :O
@Strawberryc en Juuno, ik wil ook meedoen met moeders voor moeders maar wacht eerst mijn echo af. Ze komen dus vanzelf zelf in de lucht?
@LRE87, ik hoop met je mee haha.. geduld is een schone zaak :) vanaf 14 nov wordt het spannend voor ons allen :)

Hi meiden! Mag ik ook komen meekletsen? 
Afgelopen week 3 testen gedaan en toch echt zwanger. Kan het nog niet helemaal geloven volgens mij! Dit is onze 1e kindje en 1e zwangerschap. Vind het zoo spannend! 
We hebben 15 november de 1e echo. De tijd is nog nooit zo langzaam gegaan :O

Terug
Bovenaan