Ja echt heel fijn vind ik dat! Het gebeurt nu wel regelmatig weer, omdat dus de late avondfles er niet meer is en dan de laatste rond 18:30 en dan is ie bekaf haha. Op die momenten lees ik geen boekje, maar als hij nog wakker is dan grijpt hij er wel naar ja. Eerder las ik het wanneer hij in bed lag en dan zat hij een beetje te kijken en te lachen, maar nu wordt het alleen maar leuker. Mijn zoontje heeft ook een tuigje in de kinderstoel en het gaat wel steeds beter. Maar omdat hij nog niet echt zelfstandig kan zitten gebruik ik het alleen voor de eetmomenten. Wat goed zeg dat ze al een beetje kan zitten! En het rollen ook al onder de knie, komt ze inmiddels ook weer terug? Hier heeft zich een echte buikslaper ontwikkeld. Sinds hij zelf kan draaien in bed ligt hij het liefst op zijn buik. Vond het heel eng in het begin, maar het gaat gewoon goed. Hij vindt ook alle ruimtes nu ineens heel interessant en het speelkleed is voor baby’s, want meneer gaat het liefst daarbuiten op avontuur haha. Hij kan nog niet tijgeren (wel achteruit), dus als hij ergens wil komen dan om zijn as draaien of 3x omrollen. **oh ter aanvulling, sinds vanmorgen gaat hij dus ineens vooruit!** Mijn zoontje gaat niet naar de opvang, dat is voor ons niet nodig. Ik ben thuis en mijn man werkt veel thuis. Het lijkt me wel heel leuk om hem naar de peuterspeelzaalte brengen als hij wat ouder is, gewoon om met andere kindjes te spelen en dingen te leren. Jouw dochter gaat ook niet toch?Wat leuk en spannend de komende vliegreis. Het ligt er denk ik ook aan waar je naartoe gaat en hoe lang de reis duurt. Op de meeste plekken kun je ook echt wel alles voor een baby kopen. Wij hebben nog niet echt plannen, maar gaan in ieder geval niet vliegen. We zijn natuurlijk ook niet afhankelijk van schoolvakanties, dus boeken het wat later. We zijn wel al een paar keer een weekend/weekje weggeweest, dat was ook nogal een happening. Hele auto vol en daar zaten dan twee tasjes in voor mijn man en mij en de rest voor ons zoontje ? Met de auto kan dat natuurlijk, maar met het vliegtuig is dat wat lastiger ja ? Is er een wasmachine bij jullie accommodatie? Dat scheelt natuurlijk al wat.
Oja en je gelooft het niet… er is 1 tandje! Hoeraaa eindelijk, haha.
Oja en je gelooft het niet… er is 1 tandje! Hoeraaa eindelijk, haha.