@Mootje Wat fijn zeg dat het omrollen zo snel is gegaan en er zoveel vooruitgang in zit. Hartstikke leuk maar inderdaad lastig met verschonen. Hier nog steeds niet aan het omrollen, wel veel op haar zij wat ook knap lastig is met verschonen maar ze gaat nog steeds niet om. Vind het super leuk om op haar buik te liggen en dan is ze super trots. Nu merk ik al een aantal dagen dat als ze op haar zij ligt haar ene beentje wel probeert kracht te zetten om om te rollen, dus wie weet. Donderdag moet ik weer naar het consultatiebureau, ben benieuwd. Inderdaad slim om dan savonds te fles te geven ipv snachts. Als dit goed werkt voor jullie dan is dat super fijn toch? Overdag gaat het slapen super goed in bed, wat knap! Hier slaapt ze nog steeds gewoon in de box overdag en is het nog erg verschillend wanneer ze slaapt en hoelang ze slaapt. Soms smiddags ineens een lange slaap maar soms ook sochtends ineens een uur en smiddags maar 20 minuten en dan na het groente hapje ook 20/30 minuten. Wil binnenkort wel beginnen met haar middag slaap in ieder geval in bed. Hoe gaat het nu met het brood en water geven? Hier gaat dat super goed, brood vind ze heerlijk en water drinkt ze ook goed. Ze houd zelf haar eigen fles al vast met water drinken! Verder eet ze nog steeds super goed idd, geen klachten gelukkig. Hier nu ook de wandelwagen in gebruik, super leuk! Vond het wel een momentje van besef dat het echt heel snel gaat, niet meer in de reiswieg!
@Feutje Wat fijn dat het slapen nu snachts goed gaat, heerlijk zeg! Het is even een weg vinden maar dan lukt het wel. Ik heb het maar voor lief genomen dat ze overdag dan maar iets minder slaapt want ik vind snachts het belangrijkste. Hier dus ook overdag vaak korte slaapjes en inderdaad ze is veel vrolijker als ze wat langer slaapt maargoed. De ene dag gaat dat beter dan de andere dag. Gister heeft ze weer een goeie dag met slapen overdag gehad en toen had ik zoiets van nou word maar even wakker dan kunnen we weer even spelen en ouwehoeren samen haha! Wat goed dat de hapjes/eten zo goed gaat. Het is idd ineens heel veel, fruit groente brood tussendoortje… plus de flessen… soms heb ik ook het idee dat je de hele dag met eten bezig bent. Leuk zeg dat je het idee hebt dat hij al wat probeert te kruipen, super leuk. Schuift hij dan beentjes al echt onder zijn buik? Heb het idee dat mijn kleine dat ook laatst probeerde maar ze doet nog vrij weinig met haar armen als ze op haar buik ligt. Ben benieuwd hoe dat allemaal ontwikkelt, echt leuk om te zien. Spannend dat je weer wat gaat werken. Hoe gaat het tot nu toe? Goed dat je wat tijd voor jezelf hebt genomen, nu ook wel in de gaten blijven houden dat het niet te snel gaat of teveel is. Ik zit hier nog steeds op 3 flessen en 1 potje fruit 1 potje groente, 1 broodje met pindakaas/appel-peer stroop en water. Als we een dagje weg zijn of ze is bij mijn ouders of schoonouders dan geven ze ipv brood nog een fruit pakje, die knijp pakjes van Olvarit of eigen merk jumbo/AH. Die vinden het nog te eng om brood te geven dus dan hoeven ze dat ook niet te doen! Heb het idee dat als ik nog meer zou geven ze alles toch wel op eet dus ik laat het eerst hier ff bij. Ze krijgt genoeg zo haha!