Uitgerekend juni 2015

Hi,

Durf me heel voorzichtig te melden.
Moeder van een brugklasser en nu pril zwanger. Voor mij is dit nog een te onzekere periode en heb ik het maar aan 1 persoon durven te melden en werk omdat ik ook af en toe met röntgenstraling werk.
Fam en vrienden van ons weten nog niets, zelfs onze zoon weet niets. Ben bang dat t nog mis kan gaan en dat iedereen t dan al weet.
Ik ben uitgerekend rond 11 juni.

Groetjes....

Gefeliciteerd, spannend he!

Ik ben rond 15 juni uitgerekend, wij hebben het nog niet aan iemand vertelt, over 2 wk willen we het aan onze ouders/broer/zus vertellen.

Spannend allemaal, jij ook gefeliciteerd!!
Ik twijfel trouwens nog wanneer we het aan de grote klok gaan hangen. Dacht eerst aan de 12 weken, denk nu dat we het toch eerder gaan doen.

Hoe is het met jou qua klachten??
Ik ben niet misselijk, wel vermoeid en heb toch best wel buikpijn af en toe. Niet heftig aanwezig, meer ongesteldheids pijntjes.
Geen idee of ik dat met mijn eerste ook had, dat is alweer te lang geleden voor me.
Dat maakt me trouwens wel onzeker...

Hey,, ik ben Yvonne
Ik ben waarschijnlijk rond 15 juni uitgeteld.. Hebben gisteren de test gedaan en het waren 2streepjes..
Gefeliciteerd allemaal.
Bij mijn vorige zwangerschap vond ik het wel prettig om in dit soort groepje te zitten, ervaringen delen..
Ik heb veel last van een opgeblazen gevoel in mijn buik, maar dan zitten men darmen ook gigantisch te werken, nu al obstipatie en niemand hoeft achter me te lopen want dan krijgt ie de wind van voren :$ merk wel dat ik sneller misselijk word als ik honger heb of teveel eet

Hoi...

ook wij zijn uitgeteld in juni, keuk om te lezen dat er mensen tussen zitten
met tieners thuis...onze dochter zit ook in de brugklas
er bijzonder dat ze het nu zo bewust kunnen meemaken

Hallo Allemaal!

Gefeliciteerd met jullie "prille"zwangerschap. Ook ik ben uitgerekend in Juni.
Mijn dochtertje van bijna 2 vraagt veel aandacht en ik merk dat ik sneller vermoeid ben dannormaal. Ook is mijn buik gezwollen! Lijk wel al 12 weken in verwachting!! :p

Probeer er zoveel mogelijk van te genieten!, dat doe ik ook!

Liefs, Laura

Hi ladies,

Allereerst gefeliciteerd met jullie zwangerschap. En ja ik ben ook uitgerekend in Juni.
Mijn zoontje is 19 maanden die net als het dochtertje van Laura ook veel aandacht vraagt. Gelukkig heb ik momenteel nog geen last van vermoeidheid (ben benieuwd hoe lang het zo blijft). Wel duizeligheid sinds vanmorgen.
Bij de zwangerschap van mijn zoontje was ik de 1e 3 maanden wel heeeeeeel erg moe. Kon alleen maar adem halen en slapen :). Hopelijk gaat het nu beter. Maar het allerbelangrijkste is dat het goed gaat met de zwangerschap en ons babytje! Ook die van jullie allemaal natuurlijk! Al die kwalen horen er allemaal bij denk ik dan maar. Bij de 1e heb ik het overleefd, dus dan zou bij deze ook wel ga ik ervan uit. ;)

Inderdaad, geniet van de zwangerschap!

Hi allemaal en ook gefeliciteerd :)Wat een spannende tijd! Ik ben rond 15/16 juni uitgerekend. Vandaag echo gehad, ben 5,0 weken. Er was wel vruchtzakje&dooierzakje maar verder niets te zien. Gyn dacht dat het wel groter zou moeten zijn nu bij 5 weken. Vlg week weer een echo. Het duurt wel erg lang dat wachten :) maar ook zeker ivm bbz en mk eerder dit jaar.Hebben jullie al echo gehad en wat was er te zien?

Terug
Bovenaan