Uitgerekend juni 2015

Hoi....
wat vroeg een echo..wel fijn
ik moet nog twee weken wachten, ben dan 8 weken..
heb af en toe wat buikpijn steekjes, mega rommelende darmen, en wat vage rug pijn
verder mag ik niet klagen...had bij de eerste drie in de eerste weken toataal geen klachten
dus dit is wrl even anders, vind het nu ook erg spannend..
zou graag de bevestiging willen dat alles goed is
maar dat wil iedereen, dus maar proberen te genieten
 
We hebben vrijdag een afspraak met de verloskundige, daar doen ze pas bij 10 weken een echo. Ik zat eraan te denken om particulier rond de 8 weken 1 te laten maken. Kost maar 40,- en scheelt wachten. Ben gewoon té nieuwsgierig.

@Knut sterkte met het wachten, kan me voorstellen dat de dagen voorbij kruipen voor jou.
 
Hallo allemaal, Ook ik mag me aansluiten bij deze groep.uitgerekend rond 8 juni (volgens eigen berekening).Volgende week eerste echo! Spannend en angstig aangezien we vorige keer (in mei) een miskraam hebben gehad. duimen en hopen tot het goed is deze keer!Heeft er hier al iemand last van kwaaltjes?
 
Hoi Allemaal,

Een forum is voor mij nieuw, maar het leek me leuk om eens wat ervaringen te delen.

Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Super leuk!
Ik zal me even introduceren afgelopen vrijdag hebben we positief getest. Ik ben zwanger :)!!! Volgens mijn eigen berekeningen ben ik op 16juni 2015 uitgerekend.

We wilde niet heel veel leeftijd verschil tussen onze kinds, maar nu moet ik toch even wennen aan het idee.. .. we hadden niet gedacht dat het deze keer snel raak zou zijn. Ik ben namelijk 15 April bevallen van ons eerste kindje vandaag 6maanden geleden :).

3 Nov hebben we onze intake bij de verloskundige, daar krijg je volgens mij een verwijzing voor een 1ste echo, bloedprikken etc., Ook ik weet het niet precies meer ( lang leven de zwangerschap dementie;-). Kwaaltjes heb ik nog niet. Heel gek maar ik voel me daardoor nog niet echt zwanger. Het komt met vlagen bij me binnen.... O ja ik ben zwanger ;-()

Succes allemaal in deze spannende en onzekere periode. Ik zeg OP met de eerste echo!! Wachten duurt lang ;-p



 
hallo damesmomenteel 6.5 week zwanger, woensdag eerste echo ivm eerdere miskraam,maar nu neemt onzekerheid toch toe. ik had enkele kwaaltjes zoal pijnlijke borsten en tijdens werk ook bandenpijn maar sinds gisteren hier niets meer van de merken. kan dit of is er dan toch iets mis?wachten duurt echt lang tijdens deze onzekere dagen.
 
Wat leuk al zoveel (aanstaande) moeders die ook in juni zijn uitgerekend!

En ja dat wachten op een echo duurt dan lang he!

Ik heb gelukkig nog weinig last van kwaaltjes, af en toe een beetje misselijk.
 
Snap je onzekerheid. En die kwaaltjes tijdens de zwangerschap zijn rare dingen die onze gedachten gek kunnen maken.

Ik heb de afgelopen dagen ook geen kwaaltjes meer gevoelt, waardoor het wel eens door mijn hoofd spookt "ben ik nog wel zwanger?"

Ik kan mij dit bij mijn vorige zwangerschap ook nog herinneren, ik denk dat ik toen welke week wel 2 testen heb gedaan om te kijken of ik nog wel zwanger was
 
Terug
Bovenaan