Uitgerekend juni 2015

Bedankt voor jullie reactie's allemaal! Ik ga proberen om me geen zorgen (of in ieder geval zo min mogelijk) te maken. Stress is immers ook niet goed,zullen we maar zeggen:)
Aangezien mijn vriend in het buitenland werkt en niet bij de 20-weken echo zou kunnen zijn. Heb ik deze een weekje verplaatst. Nog een weekje langer wachten dus, maar hij moet er natuurlijk gewoon bij zijn!
Hebben jullie de 20 weken ook al bijna en willen jullie het geslacht weten?!
Prettige avond mama's!
Greetz,Vanessa
 
Misschien is dit een goed moment om weer ff op t uitgeteld lijstje hiee bij de juni-club te wijzen waar je jezelf op kynt zetten (op volgorde van uitgerelde datum). Handig als iedereen ff erbij zet wanneer bv de 20 wk echo is of wat t geslacht is (als je dit weet en hiee evt wilt delen) en wanneer je weer controle hebt.
Ik denk trouwwns dat ik vanmorgen echt onze kleine toch zijn ochtendgym heb voelen doen!;-)
 
Leuk Vitanova!! Wat bijzonder he
Kan me voorstellen dat je de echo een weekje verschuift Vanessa, is toch een bijzonder moment om samen te doen!
 
Welkom nieuwe schrijfsters! Ik ben hier minder actief omdat ik meeschrijf op facebook! Fijn om te lezen dat het goed gaat. Fijn die goede echo's en controles! En heerlijk
he de kleine voelen en voor degenen die het nog niet voelen, dat komt
vanzelf hoor! De echoscopiste zei afgelopen donderdag dat het niet
vreemd was dat ik de kleine al met 18 weken kon voelen, omdat hij/zij
heel beweeglijk is en de placenta echt achter ligt! Manlief heeft het met 19 weken en 4 dagen voor het eerst gevoeld, dus erg bijzonder was dat! Zeker voor een
eerste kindje is dat erg vroeg, dus komt goed dames! Mijn buik groeit
echt hard!!

Afgelopen donderdag de 20-wekenecho gehad! Wat een eigenwijze uk hebben wij joh hihi! We konden wel een uur
kijken naar de kleine spruit. Het ligt helemaal opgekruld in mijn buik
en voor de echoscopiste was het niet handig zeg maar haha. Dus we hebben
het aardig zitten pesten en ik moest hoesten en springen. Uiteindelijk
konden ze alles zien wat ze moesten zien en was alles ook goed! Heel
fijn dus! Moest bijna terug omdat ze de vier hartkamers niet konden
zien, maar dat lukte gelukkig wel. Geen mooi profiel plaatje van het
hele lijf van de kleine, want ja die maakt zijn koprol dus niet af :p
Verder wel een prachtig plaatje van zijn of haar gezichtje! Opgelucht
dat we een gezond kindje krijgen voor zover ze dat nu kunnen zien. Het
weegt 370 gram, bizar dat de baby ongeveer 10x zo zwaar gaat worden!

Inmiddels 1 kilo aangekomen, dus nog maar 2 kilo onder mijn gewicht voor ik zwanger werd dus het gaat komen nu;-) Ben slank, dus je ziet alleen aan de voorkant of zijkant dat ik zwanger ben, van achter dus niets!

Verder start ik in februari met zwangerschapsyoga. Daarnaast fitness ik nog met een aangepast programma en ik voel me er heerlijk bij. Lekker fit blijven zolang ik het vol hou!
 
hoi, hoe gaat het hier? Ik merk dat ik weer lekker fit ben, maar helaas al wel 8 kilo aangekomen :-( maar het is voor het goede doel hihi.Verder zo leuk om de hele dag beweginkjes te voelen! Ik heb ook het idee dat ik kan voelen hoe ze ligt. Volgende week afspraak bij verloskundige dus dat zal ik even checken of dat kan.
Ben benieuwd hoe het jullie vergaat!Groetjes
 
Ha knut, rustig hier. Iedereen zit natuurlijk op fb...
(Ik niet).
hier t zelfde ben nu 24 wk onderweg en ook al bijna 8 kg aangekomen. Ik ben nooit misselijk geweest dus afvallen is ih begin niet ad orde geweest en mijn smaak en trek zijn t zelfde gebleven dus ja..... :-$ Af en toe zondig ik wel eens maar over t algemeen eet ik gezond. Heb jij last van harde buiken en zo ja hoe vaak? Hoe voelt dat bij jou? Ik heb vdg een erg gespannen gevoel in mijn buik.
 
Hi Vitanova,idd rustig hier, heb dus ook al even niet gekeken.We zijn al een eind op weg, ik vind het ineens heel snel gaan! Voel me goed, ben lekker aan het werk en er zijn geen spannende echo's of andere dingen meer, dus nu gewoon door tot de laatste maand!
Ik heb soms ook wel een harde buik. Ik kan er eigenlijk geen peil op trekken wanneer. Meestal als ik druk ben, maar soms ook gewoon uit het niets. Ik heb er verder geen last van en geen pijn van. Soms heb ik wel een heel 'vol' gevoel, maar dat is alles.Heb je er veel last van?Ik merk wel dat ik met sporten rustig aan moet doen, ivm bekken. Ik zit in zo'n zwanger sport clubje en dat is wel heel fijn want word je goed in de gaten gehouden. Het stelt niet zo gek veel voor maar je traint je rug, arm en been spieren en die gaan we nog hard nodig hebben!
Wij hebben nog niets geregeld voor de komst van de kleine qua spullen, maar we gaan dit weekend maar eens een rondje doen om van alles aan te schaffen. Zal wel een duur weekendje worden ;-)
Ben jij er al helemaal klaar voor?

 
Ha Knut,
Ik zit inmiddels toch ook op fb.... vandaar mijn late reactie. Hoe is t met je/ jullie?;-) hier gaat t lekker. Ik sta ervan te kijken hoe hard t ineens gaat qua tijd en buikomvang (en de kilo's die eraan vliegen)! Kinderkamertje is behangen en ingericht. Grootste deel vd benodigde dingen hebben we inmiddels maar er zijn nog wel wat belangrijke dingen waar we achteraan moeten.
 
Terug
Bovenaan