Uitgerekend juni 2015

@Bo1981, ik heb je ook een privebericht gestuurd, mar vrees dat het niet gelukt is. Wil ook graag bij de FB groep, want hier schrijven is een drama bij mij..

Hoi daantje,

Ik heb je ook een privé bericht gestuurd , want ik heb die van jou ook niet ontvangen. Dat versturen hier werkt niet echt heel goed merk ik steeds vaker.

Hi allemaal,dat is even geleden, maar ben zo goed als bijgelezen in alle berichten :) fijn dat het bij iedereen zo goed gaat!Ik ben nu 18 weken, alles gaat goed, maar heb nog helemaal het besef niet dat ik zwanger ben. Ik voel me prima, ben wel wat gegroeid, maar wijt dat nu nog aan teveel eten :) Ik voel vanalles in mijn buik, maar dat kunnen ook borrels in mijn darmen zijn. Ik voel het sowieso alleen als ik me er even op focus.Ik heb ook nog niets gekocht voor de baby, we hebben niet eens een baby-kamer, dus dat wordt nog een uitdaging in het kleine huis waar we wonen :) maar zal vast wel goedkomen. Ik denk dat als ik volgende week de 20 weken echo heb gehad dat ik me dan maar eens moet bezig houden met wat er allemaal komen gaat! Het lijkt me ook wel erg leuk als het idee een beetje gaat leven, maar tot nu toe heb ik dat nog niet. Zijn er nog meer mensen die zich nog niet zo zwanger voelen?
Gaat iedereen richting fb of blijven er nog mensen net als ik hier in deze chat?
groetjes en succes allemaal op de 20 weken echo's!!

Hey Knut, ik zit voorlopig nog hier op t forum.

Hier alles goed. Ben nu ruim 16 wk en mijn buik groeit hard:) soms denk ik dat ik de kleine voel maar ik weet niet of t ok al echt zo is of datvt mijn darmen zijn;-)
Ik wacht nog ff met shoppen voor de kleine tot na de 20 wk echo, begin feb.

Ook hier nog even wachten op de 20 wkn echo begin feb deze week gaan we al wel de babykamer ophalen bij mijn schoonzus dus we zijn al druk bezig om het kamertje zover gereed te maken. Afgelopen week extra controle gehad en alles was voor zover in orde dus ga er vanuit dat het goed zit. Heb de kleine uk al een keer gevoeld volgens vk komt dit omdat de placenta achter in de buik ligt. Ik ben al flink van mijzelf maar zelfs mijn omgeving begint nu mijn groeiende buik op te vallen.

Hi, ik heb inderdaad ook begrepen dat je het kindje al sneller kunt voelen als de placenta aan de achterkant tegen je rug aanzit ipv voor in je buik. Dat is bij mij ook zo, maar blijft lastig inschatten of het nou je darmen zijn of de baby :) Zal vanzelf wel wat duidelijker worden, kijk bv dit filmpje :)http://youtu.be/LYAcMk7RDSo
volgende week is mij de 20 weken echo al en daarna ga ik ook wat shoppen Vitanova! Eerst hopelijk maar horen dat alles goed is :)
Fijn dat je spullen kunt lenen van je schoonzus luckyone, dat scheelt een heleboel!

Hoi mama's to be ! !
Kom even binnenvallen... :)
In Juni ben ook ik uitgerekend van ons eerste kindje! ik zit nu in mijn 20e week en vind het allemaal erg spannend en bijzonder!
Morgen heb ik de 20 weken echo gepland staan en ben erg benieuwd hoe het met de kleine gaat!
Ik woon sinds een maand weer in Nederland.. heb hiervoor vier jaar met mijn man in het Buitenland gewoond. En toch wel erg blij om het kindje in Nederland met de goede medische zorg te kunnen ontvangen!
Ben benieuwd hoe het met de june mama's gaat! :)
Liefs Kimberley

Terug
Bovenaan