Uitgerekend juni 2015

Hi Kimini, gefeliciteerd! Hoe is je echo gegaan?
Ik heb 20-weken echo gehad en alles is goed! Het is een meisje, zo leuk! Ze meten en checken zo veel op de echo. Ze keek ook nog even via 3D, maar daar is het nog een beetje klein voor.Weer een drempel verder, en zomaar ineens op de helft!
Succes met al jullie 20-weken echo's!
 
Oh Knut wat fijn dat alles goed is en een meisje dus voor jullie.... !:) nu kun je los qua shoppen, hahaha!!!

Kimini hoe ging het bij jullie? Hopelijk is ook met jullie kleine alles goed.

 
Ey hoi!
Allereerst allemaal gefeliciteerd natuurlijk;)
Ook ik ben in juni uitgerekend van ons eerste kindje. Helemaal leuk en spannend! Nu lees ik dat veel van jullie al iets voelen...Ik ben nu ruim 18 weken en voel eigenlijk nog niks. Moet ik me nu zorgen gaan maken tot de 20 weken echo of is dat 'echt' bij iedereen anders?! Please advise...
Greetz,Vanessa
 
Hoi Vanessa, jij ook gefeliciteerd! Ik herken je vraag... heb t zelfde, dwz ik heb nog niet iets gevoeld waarvan ik zeker ben dat t onze kleine was. Ik ben nu ruim 17 wk. Ik lees overal dat t best wel verschilt van vrouw tot vrouw. Ik relativeer t voor mezelf daar maar mee en met t idee dat de pappa en ik zelf ook niet uitgesproken 'druk'/ beweeglijk zijn...ik probeer maar rustig af te tellen tot de echo:)
 
Hoi, ik zou me hier echt geen zorgen over maken (ik weet t... niet makkelijk). Het kan zijn dat je placenta aan de voorkant van je buik ligt waardoor de kleine als het ware daar doorheen moet schoppen, dat kan dus wel even duren voordat je dat gaat voelen...Ik moet zeggen dat ik wel van alles voelde, maar ik had geen idee of het van de baby kwam. Nu ik de 20-weken echo heb gehad weet ik het zeker, dus die geruststelling was wel erg fijn. Die echo hebben jullie gauw, dus komt helemaal goed!
 
Ik kon even niet inloggen op t forum.. maar vandaag weer gelukt!

Welkom aan de nieuwe mama's!

Ik zou me niet te druk maken vanessa.. bij mijn eerste zwangerschap voelde ik de kleine rond de 19 weken en nu de tweede al bij 17 weken.. het is zo verschillend!
De verloskundige zei gister trouwens dat sommige vrouwen t pas met 24 weken voelen.. Dus komt echt vanzelf!

Hier Alles goed! Morgen alweer 19 weken en geen klagen!

X
 
Terug
Bovenaan