Uitgerekend juni 2018

Ook gefeliciteerd!
het is heeeel onwerkelijk idd! We vertellen het langzaam aan de mensen om ons heen en begin en beetje voor beetje aan te wennen.
wij hebben met 8 weken wel de afspraak staan. Ik krijg dan ook een echo, die doen ze eerst. Omdat ik de vorige keer een miskraam heb gehad. Dus (hopelijk) een beetje voor de geruststelling.
nog maar 3,5 weken te gaan haha
hoe gaat het bij jullie dames?

Het wordt steeds gezelliger :-D!!
Wie van jullie is voor een facebookgroep??
Ik wilde er een maken maar dan ik moet minstens 1 vriend toevoegen, dus wie wil??
Ik zal hem op geheim zetten zodat niemand ziet dat jullie er lid van zijn, het nadeel is alleen dat je via een lid van de groep toegevoegd moet worden.

Ik zou t wel leuk vinden,
maar hoe kom ik daar bij zonder dat ik hier m'n profiel moet doorgeven?
hoe gaat het dames?
ik wist niet dat ik nu al zo gesloopt zou zijn na een middagje shoppen haha.
maar voel me verder prima. Ondanks dat ik onverwachts een wortelkanaalbehandeling nodig had. ? En er staat er nog 1 op me te wachten. Vind niet heel fijn al die verdovingen nu tijdens m'n zwangerschap. Maar de pijn is ook niet fijn. 

Hallo meiden,
Een vraagje, voor je aller eerste afspraak bij de verloskundige, zeggen ze dat je minimaal 8 weken zwanger moet zijn.
Is die 8 weken uitgaande van af je laatste menstruatie of vanaf dat je echt daadwerkelijk zwanger bent...?
Greetzs

Dat is vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie.
ik heb vorige week pas getest en toch al 5 weken zwanger! De eerste paar weken krijg je als t ware cadeau!

Hello ladys,

Ik ben compleet gevloerd. Helemaal aan het eind van mijn energie.... Emotioneel bij de kleinste dingen. En toch bezorgd om het verlies dat we in juli hebben moeten doorstaan.

Ach fijn, verder gaat het prima. Blij en gelukkig. Dat vooral. Maandagochtend ga ik ons melden voor een intake bij de verloskundige. Benieuwd wanneer we langs mogen komen. Zin om ons wondertje te zien daar binnen.

Fijne zondag alvast allemaal.

Welterusten

En ik ben verdorie al weer wakker! Half zes op zondag... Wat hormonen allemaal met je doen.

Ben benieuwd wanneer je heen kan, Mini me. Ik vind nog 3,5 weken wachten zo lang!

Terug
Bovenaan