Uitgerekend juni 2018

Goedenavond dames,
Ik ben uitgerekend op 29 juni heb al een echo gehad bij 4 weken want ze waren bang dat nog in mijn eierstokken zat maar gelukkig was dat niet nu mag ik 10/11 weer voor de echo maar ben best bang want ik heb best veel last van buikkrampen hebben jullie ook last van

groetjes en veel succes

Haai lieve meiden...
Ik kom erbij want als het goed is ben ik 27 juni uitgerekend.
Zal even kort vertellen over mij.
Ben soraya ben 29 jaar mama van 3 jongens en mama van 1 vroege mk en mama van een bbz.
De bbz heb ik vorige maand gehad en ben met spoed geopereerd op 21 september. Vorige week woensdag een positieve test! Jezus!!! Wat spannend! Maandag me echo! Maar nu voelt t wel goed. Bij die bbz voelde t meteen niet goed.
Ik heb 2 jongens rondlopen in huis en 1 mannetje in de hemel die zijn we bij 40,4 weken zwangerschap verloren in 2014.

Leuk om met jullie te kletsen?

Liefs mij

Hoi! Ik ben van t mei 2018 groepje maar..
Ik ben op dit moment 10+3, maar volgens de vk nu 9+5. Gisteren zou de termijnecho moeten plaats vinden maar de kleine had er helemaal geen zin in dus moet ik over 2 weken terug komen. Dus het hangt af van de groei van de kleine, of het word toch een Mei kindje of een Juni?. Nu al eigenwijs, heeft ie in ieder geval niet van mij..

Ik heb vrijdag mijn eerste afspraak bij de verloskundige gehad. Zij schatte met eeven ver als de gyn 2 weken eerder dus zit vandaag op 8+6. Zou dan 11 juni uitgerekend zijn. Termijn echo is de 17e dus dan weten we het definitief. Verder gelukkig alles goed met dat wurmpie in mn buik :)

Hallo allemaal,
Gefeliciteerd iedereen! 
Ik lig nu ziek op de bank. Vannacht de hele boel eruit gegooid. Ik moet zeggen dat ik nu wel erg lastig om wat te drinken en eten. Zeker nu ik zwanger ben. Normaal eet ik dan heel lang niet maar dat is nu niet zo goed.
Volgende afspraak hebben we op 13 november staan. De termijnecho. Dan krijgen we echt duidelijkheid over de uitgerekende datum. Voor nu staat hij op 4 juni. 
Ik ben erg benieuwd. Voel me aardig zwanger. Borsten zijn gezwollen, heel er misselijk en heel moe. Vind het lastig om te werken, ik werk onregelmatig. 
Hopelijk snel weer beetje beter.
Liefs Marleen

Hoi allemaal.
Cindy en Dagster... leef met jullie mee...wat ontzettend k*t...
Cyntia...weet je ondertussen wat meer?
Ik heb vandaag mijn 1e echo gehad. Dacht zelf 7 wkn zwanger te zijn maar blijk 8 wkn en 2 dagen te zijn! 
Kloppend hartje gezien en gehoord!
Uitgerekende datum nu 16 juni 2018.
Zo bijzonder!

Groetjes

Hoi allemaal! Ik ben ook uitgerekend in juni en heb afgelopen dinsdag de eerste echo gehad. Ik werd geschat op 7 weken, maar het zag er verder niet al te goed uit helaas! Het hartje klopte wel, maar de vk zag bloed in de baarmoeder en het vruchtzakje zag er niet zo mooi uit van vorm. Ze geeft het nu een kans van 50% om te slagen. Het was voor ons heel erg schrikken en ik was er erg verdrietig van. Ik voel me verder gewoon goed en heel erg zwanger en bloed ook niet. Ik ga van het positieve uit, maar ik maak me wel zorgen! Volgende week dinsdag krijgen weer een echo om te kijken of er verbetering in zit.

Hallo iedereen,

Ik sluit mij graag aan, ben nu 10 weken in verwachting van de tweede.
Ik heb een zoontje rondlopen/tijgeren van ruim 10 maanden.

Maar bij ons is het nog even spannend, omdat ik een erfelijke aandoening heb is het 50% kans dat ons kindje dit ook krijgt.
Eind november heb ik een vlokkentest en als uit die test komt dat ons kindje gezond is kunnen we het van de daken gaan roepen!!

Terug
Bovenaan