Uitgerekend juni 2018

Hoi mama's in spe! Wij hebben een goede echo gehad afgelopen maandag. Na een miskraam 25 juli hebben we nu het geluk dat we weer zwanger zijn :) We hebben het afgelopen week aan de familie bekend gemaakt komende week de vrienden en na de termijn echo ons werk.

Balen van de niet gelukte zwangerschappen hier! We leven met jullie mee x

Hoe gaat het met alle dames die in juni uitgerekend zijn? De 12 weken komen/ zijn bijna in zicht
ik had gelukkig gisteren weer een goede echo met 9,3 en de kleine frummel zelfs al zien bewegen! Over twee welen de termijn echo met 11.2 weken en als dat goed is mag iedereen het weten ? 

Goedemorgen dames,
Gister hebben wijde eerste echo gehad en ik ben ongeveer 10 wkn zwanger van ons tweede kindje. Vooralsnog uitgerekend op 13 juni.
weten jullie of er een besloten Favebookgroep is voor dames doe uitgerekend zijn in juni 2018? 
Allemaal veel heluk en succes in de zwangerschap aanstaande mommies! ?

Hallo allen,
ik hoop dat ik mij hier aan mag sluiten ondanks dat ik niet precies weet of ik een juni of juli kindje draag. 
Mijn verhaal is begonnen met een kinderwens sinds vorig jaar. 
Gestopt met de pil en op 26 sept. Echo met de diagnose PCOS. 
vriend en ik dachten daarom; laten we vooral genieten van elkaar en dan gaan we volgend jaar ergens wel eens aan de medicatie beginnen. 
Wel had ik medicatie gekregen om een menstruatie op te wekken daar ik al maanden niet had gemenstrueerd. Alvorens de medicatie te nemen zei iets in mij dat ik even moest gaan testen. 
BAM. een hele dikke vette positieve streep. Gelijk clean blue gehaald en ook deze zei zwanger met daarbij 2-3 weken. 
Volgende ochtend nogmaals gestrest en ook deze was zo donker dat ik er niet omheen kon. Onwerkelijk! Ergens durf ik het niet te geloven en ben ik ontzettend bang dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is vanwege ee PCOS. 
gelukkig mag ik as maandag al voor de echo aangezien ook mijn gynaecoloog het ongelofelijk vindt dat dit zo snel is gebeurd zonder hulpmiddelen. Ik wil het aan iedereen vertellen omdat ik zo onzeker ben maar dat is niet zo slim natuurlijk. Vandaar mijn verhaal even hier. 

Voor een ieder die al goede echo's heeft gehad; van harte gefeliciteerd natuurlijk. 

Dag dames, ik ben ook in juni uitgerekend. Heb mk gehad in augustus van 8 weken en nu ben ik inmiddels al 12 weken. Spannend allemaal?

Gefeliciteerd alle dames met jullie zwangerschappen en ook de spannende momenten. Ik ben nu naar 4 miskramen , opnieuw zwanger. Afgelopen woensdag de 1e echo gehad en we hadden hart actie oftewel een goede zwangerschap in de baarmoeder (7wkn4dgn) vandaag 8 weken. We mogen 27nov weer terugkomen voor een echo , dit vanwege de eerdere miskramen. Spannende tijd, ik kijk uit naar 16 december dan 12wkn. Vooralsnog uitgerekend op 30 juni. 

Hoe gaat het met jullie zwangerschapskwaaltjes? 
Ik heb nu zetpillen gekregen voor de misselijkheid omdat ik vanaf donderdag bijna uitdroogde omdat ik niets meer binnen hield. 
Ps is er indd een besloten Facebook groep of whatsapp groep ? 
Deze forum werkt erg traag en je weet niet wanneer iemand weer een reactie heeft geplaatst. 

Goed weekend, liefs 

Terug
Bovenaan