Uitgerekend juni 2019

MommyB en zwangere uit Brabant, gezellig, hier nog een Brabander! ?
vervelend dat er veel van jullie zo misselijk zijn, dat is bij mij gelukkig over na een paar dagen.. de crackertjes tussendoor werken goed(denk ik)! nu wel regelmatig last van brandend maagzuur.. en moe.. 
ik ga me ook eens verdiepen in moeders voor moeders! 

Wat een hoop Brabanders hier nog 1?! 
Ja ik merk ook wel dat ik het veel bewuster mee maak. Ik kan niet wachten tot de eerste echo! 
Morgenavond komen ze van moeders voor moeders bij mij. Vrijdagmiddag aangemeld en vrijdagavond al telefoon. Al hoop ik wel dat die mevrouw wat vriendelijker is dan aan de telefoon..... ik ben benieuwd of mijn urine goedgekeurd wordt, ik hoop het wel zodat anderen ermee geholpen zijn!

Even een update. 
Heb net met de verloskundige gebeld. Mijn afspraak van 20 nov is vervroegd naar 6 nov. Volgens haar berekening ben ik dan 7 week. Blij en opgelucht dat ik eerder mag komen. Inmiddels al een week helder rood bloedverlies maar verder geen stolsels of buikpijn. 
Nu een week afwachten. Toch denk ik erover om een clear blue test te doen. Zou deze als alles wel goed is ipv 1-2 week meer weken aangeven? Die 1-2 week aangaf heb ik anderhalf week geleden gedaan 

Gefeliciteerd iedereen!
Ik mag me ook bij jullie aansluiten! 
Volgende week de eerste afspraak bij de verloskundige, echt super spannend allemaal. Dit is onze eerste! Uitgrekende datum is 25-06-2019.

Terug
Bovenaan