Uitgerekend juni 2019

@Beestjesfan: Wat moet dat zenuwslopend zijn! Kun je inmiddels al snel terecht voor een echo? Ze zouden inmiddels echt iets moeten kunnen zien en met wat geluk ook een hartslag.

@Gebruiker10095495: Ik hoop dat het deze keer goed gaat maar wilde even mijn ervaring delen. Ik ben zwanger via (P)ICSI en in Düsseldorf onderzoeken ze je NK-cellen bij herhaalde miskramen. Vaak is hier dan iets afwijkends en daar kunnen ze met bepaalde medicatie wat aan doen. Ik ken iemand die na drie miskramen daar de eerste keer zwanger is gebleven met die medicatie.

Goede avond dames,

Ik heb net dit forum ontdekt en wil hier graag bij aansluiten.
Ik heb afgelopen week een zwangerschapstest gedaan en deze was positief. Als ik bereken vanaf mijn eerste dag van de laatste menstruatie ben ik nu ongeveer 5 weken zwanger en eind juni uitgerekend. Dit is mijn eerste zwangerschap.
Graag zou ik het met jullie delen, omdat we het nu nog stil willen houden voor de omgeving. 

[quote quote=10126652]@Beestjesfan: Wat moet dat zenuwslopend zijn! Kun je inmiddels al snel terecht voor een echo? Ze zouden inmiddels echt iets moeten kunnen zien en met wat geluk ook een hartslag.

ik kan maandag de verloskundige weer bellen. Toen ik vrijdag belde had ze geen computer/agenda bij de hand en zat ze net aan haar avond eten ? 
ik heb haar nog nooit ontmoet hoor maar het enige wat ze zei was oh wat vervelend en ja we kunnen nu toch nog niks zien. 
Vanmiddag wel Mn zwager en schoonzus in vertrouwen genomen en het verteld. Wel fijn om het te kunnen delen. Die zeiden meteen dan zou ik maandag de dokter bellen omdat hij mijn voor geschiedenis weet en Mn verloskundige niet. Zelf ga ik van het ergste uit, Mn vriend roept nog steeds suggesties voor namen ? ik wil daar nu helemaal niet over nadenken laat staan over praten. Maak me zorgen... liefste zou ik het nu willen weten. Ik bloed nog steeds al word het gelukkig niet erger. 

@ beestjesfan idd morgen verloskundige bellen hoor! Wel vervelend dat je er zelf zo achteraan moet zitten. Gelukkig heb je familie in vertrouwen kunnen nemen. Ik blijf hopen op goed nieuws voor je!
Pff mijn misselijkheid wordt steeds erger en ik ben nog maar 6 weken. Voel me nu zo ellendig. Kan alleen maar op de bank liggen en moet mn eten echt naar binnen duwen om nog wat binnen te krijgen. Weet echt niet hoe ik morgen moet gaan werken.. ik probeer alle dingen van eten voordat je op staat, om t uur/2 uur iets kleins eten enz maar niets helpt. Meer meiden die dit hebben? Tips? Blijven jullie door werken? 

[quote quote=10126735]
@ beestjesfan idd morgen verloskundige bellen hoor! Wel vervelend dat je er zelf zo achteraan moet zitten. Gelukkig heb je familie in vertrouwen kunnen nemen. Ik blijf hopen op goed nieuws voor je!
Pff mijn misselijkheid wordt steeds erger en ik ben nog maar 6 weken. Voel me nu zo ellendig. Kan alleen maar op de bank liggen en moet mn eten echt naar binnen duwen om nog wat binnen te krijgen. Weet echt niet hoe ik morgen moet gaan werken.. ik probeer alle dingen van eten voordat je op staat, om t uur/2 uur iets kleins eten enz maar niets helpt. Meer meiden die dit hebben? Tips? Blijven jullie door werken?
[/quote]
Wat vervelend! Hier Sinds dinsdag ook misselijk, maar vooral heel erg moe. Ik heb me daarom ook voor de dinsdag en woensdag van de week afgemeld.(niet verteld dat ik zwanger ben) heb vooral niet veel gedaan en geslapen als het nodig is.
donderdag belde ik mijn manager en in vertrouwen verteld dat ik zwanger ben. Beste keuze ooit! (Ik werk in de buitendienst dus misschien voor mij anders) 
ik kreeg als tip van haar, altijd rijstewafels meenemen en creakertjes.

Hi ladys! 
wilde toch even dit delen hier... Mijn vorige zwangerschap heb ik het niet gedaan maar wilde toch iedereen er over informeren: moeders voor moeders. 
Zij maken uit de urine van zwangere vrouwen hormonen voor vrouwen die in een IUI, ICSI, IVF etc traject zitten. 
Prachtig doel dus waarbij je als zwangere anderen kan helpen om uiteindelijk zwanger te worden. 

“Moeders voor moeders”. Niks moet en alles is oke maar dan is het in ieder geval onder de aandacht gebracht :). Je kan het doen van week 6 tot week 16! 

Ik ben zelf deze week begonnen. 
Liefs x 

Terug
Bovenaan