Uitgerekend juni 2019

Vandaag eerste afspraak bij de verloskundige gehad. Alles leek goed, kloppen hartje was super goed te zien. Over 2,5 week weer komen voor de termijnecho. Nu 8,3 weken. 
Zo super blij! We gaan het onze ouders alvast vertellen.. 

Hier zwanger van ons tweede kindje. Ik ben 5 weken en 5 dagen en 26 juni uitgerekend. Opnieuw gelukkig en verliefd. Iedereen van harte en in juni gefeliciteerd, hopen op een goede zwangerschap!! 

Hier zwanger van ons tweede kindje. Ik ben 5 weken en 5 dagen en 26 juni uitgerekend. Opnieuw gelukkig en verliefd. Iedereen van harte en in juni gefeliciteerd, hopen op een goede zwangerschap!! 

Beestjesfan, fijn dat je eerder terecht kan. 
MHW, leuk dat je het nu aan de ouders kan gaan vertellen!
Ik lees verschillende mensen die misselijk zijn. Bij mij valt het (nog) mee. Wanneer ik wat misselijk ben, eet ik iets en dan is het over. Is dat ook 'normaal'? Ik ben wel sneller moe dan normaal en slaap slechter (ook omdat ik vaker moet plassen).

Beestjesfan, ik hoop dat alles goed zit! Gelukkig kan je eerder terecht.
Zijn er nog limburgers onder ons? ;)

Ik ging vanmorgen puffend door de albert heijn, zo misselijk was ik plotseling haha. 
Maar vandaag 6 weken. Hopelijk blijft ons rijstkorreltje zitten. Nog 2 weken wachten op een hartje.. 

Balen dat je zo misselijk bent Cherylll
Ik ben vandaag 6 weken en 1 dag.
Nog steeds niet misselijk. Wel een trekkend gevoel in de liezen. Doet echt zeer soms. Zaterdag maar een andere bh gekocht, want mijn bh’s zaten niet meer lekker. Nu maandagavond zit die nieuwe bh ook alweer mega strak...
Aankomende zaterdag voor de pretecho! Eindelijk.. ik ben zo benieuwd of mijn berekening juist is en of het hartje klopt.
Ik heb mijn vriend het boek “help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt” van Kluun cadeau gegeven. Dat geeft hem wat meer inzicht in mij hormonale gedrag Haha 

Terug
Bovenaan