Uitgerekend juni 2019

Goedemorgen meiden, hier weer een update van mij, gisteren heb ik weer een echo gehad en het zag er weer keurig uit. De kleine frummel was druk in mijn buik, je zag al armpjes en beentjes zo bijzonder..
ik ben nu 9 weken en 3 dagen zwanger. Nog steeds misselijk en zo in de ochtend overgeven. Ik hoop dat het met 12 weken wel weg gaat. 
Ik lees dat er meer meiden zoveel last van hebben misselijk en overgeven he

[quote quote=10127643]Hoeveel weken moet je zwanger zijn hier voor?[/quote]
Meestal een week of 6 omdat je dan genoeg hCG in je urine hebt maar ik heb bij mijn zoontje al vanaf 4 1/2 week meegedaan omdat ik zo hoog zat met m'n hCG waarde.

Hier ook mooi nieuws.. gisteren een kloppend hartje gezien en al beginnetjes van de armpjes en beentjes.. heel bijzonder!! Ze gaven nu aan 8weken en 1 dag, iets verder dan we zelf dachten. 
We gaan het nu ook maar meteen vertellen aan onze gezinnen. We werken thuis, veel feestjes, dus ben bang dat we het toch niet geheim kunnen houden. 
Wel heel spannend! Benieuwd naar de reacties en of ze al vermoedens hadden (ik denk namelijk van wel). 

Oh help. Dacht vanmorgen doe een clearbue. Nou zegt tie niet zwanger. Terwijl hij 1,5 week geleden nog zwanger 1-2 aangaf 

Terug
Bovenaan