Uitgerekend juni 2020

Hoi allemaal,
Ik mag me ook bij jullie aansluiten! Vanmorgen een positieve test! Kan het eigenlijk nog steeds niet geloven, zo blij!! Zoals het nu lijkt ben ik 12 juni uitgerekend. Ga deze week een afspraak maken bij de verloskundige. 

Liefs xx

Hoi!
Vandaag 5 weken...maar ik heb echt 0.0 klachten. Na 2 eerdere miskramen maakt dit mij echt onzeker...
Hoe gaat het met jullie qua klachten?
xx

Hii, ook ik mag me hier toevoegen. Na 10 rondes een positieve zwangerschapstest. Niet te beschrijven hoe blij, dankbaar & enthousiast we zijn! ? Uitgerekende datum ergens begin juni (8/9 juni). Allemaal van harte gefeliciteerd!!

@cdg ik ben nu morgen 6 weken en heb ook nog nauwelijks klachten. In het begin had ik heel erg last van mn darmen en ook niet meer. Ik heb nu alleen wat last van wat gezwollen borsten. Zondag beetje weeig/misselijk gevoeld maar nu heb ik daar geen last meer van. Ik wordt er soms ook echt onzeker van en vindt het moeilijk om los te laten. Vrijdag heb ik een vroege echo ik hoop dat er dan überhaupt wat te zien is. 
En het is echt niet gek dat we nog geen kwaaltjes hebben hè, vaak komt de piek rond 6 weken dus misschien moeten we wel gaan genieten dat we geen kwaaltjes hadden. 

[quote quote=10252913]Hoi! Vandaag 5 weken…maar ik heb echt 0.0 klachten. Na 2 eerdere miskramen maakt dit mij echt onzeker… Hoe gaat het met jullie qua klachten? xx[/quote]
Ik ben donderdag 5 weken en alleen pijn in mijn borsten heel moe en super chagrijnig af en toe. Bij mij begint de misselijkheid altijd rond 6 weken. 

Sharon > er zijn meerdere dames met jouw naam, woonplaats niet zichtbaar. Welke ben je (hoe ziet je profielfoto eruit)? Ik had ook zo'n groep bij mn vorige zwangerschap, erg leuk en we zijn nog steeds actief!
Cdg > ik ben wel moe, maar heb dan ook weinig mogelijkheid om slaap in te halen met een dochter die nog niet doorslaapt. Verder af en toe duizelig en niet zo lekker (echt misselijk ben ik mn vorige zwangerschap neit geweest, hopelijk dit keer ook niet).

[quote quote=10252942]Hey mocht iemand interesse hebben zoals hieronder stuur mij dan een privé berichtje op fb Sharon van den broek Anna Paulowna als je mij dan een berichtje stuurt kan ik je toevoegen aan de groep zonder dat iemand dit ziet .[/quote]
Op welke naam moet ik een pb sturen? Want bij Sharon van den Broek zie ik meerdere personen?

Terug
Bovenaan