Uitgerekend juni 2020

Hahaha ja 2020! Nu al last van de bekende dementie?
Jaa ik wil het ook echt van de daken schreeuwen! Staat er al een intake gepland?

Hier ook voorzichtig positief. Donderdag vaag streepje, vrijdag digitaal ‘1-2 weken’, vandaag weer (nog steeds) vaag streepje. Vind het wel spannend dat het vandaag nog niet duidelijker is maar kan ook zijn omdat ik al paar koppen thee op had.
Ook onzeker omdat we het nog niet helemaal kunnen geloven. Was namelijk niet helemaal gepland met een dochtertje van een halfjaar oud..

Ohh gefeliciteerd Wandelaar! Ik had op dinsdag een heel dun lijntje en donderdad een hele dikke lijn. Maar ook ik maak me zorgen.. ik verlies af en toe een klein beetje bloed.. Gelukkig woensdag een afspraak in het ziekenhuis, hopelijk kunnen ze me geruststellen daar.

@ wandelaar mijn dochter is 10 maanden dus ook vlot er achteraan. Ze schelen straks anderhalf jaar. 
Voor alle nieuwe dames, gefeliciteerd. 
Ik heb 14 oktober de afspraak met moeders voor moeders. Dan zou ik net 7 week zijn. 
21 okt intake en 11 nov termijn. Kan niet wachten hihi 

Gefeliciteerd voor alle nieuwe moeders in de groep en welkom! 
Ik heb al een dag of 2-3 last van mn onderbuik.. mijn zintuigen staan op scherp na de bbz en miskraam. En weet van de zwangerschap van mijn zoon niet meer of dit normaal is.. als in groeiende baarmoeder/ banden pijn.
Herkent iemand dit ook?

@Cloewja - bij jullie wel gepland? Wij wilden wel ooit een tweede maar hadden dit niet zo vlug voor ogen. Zijn nog een beetje in shock ervan maar zien er inmiddels ook wel veel voordeel van dat ze straks zo weinig leeftijdsverschil hebben.

@puckelientje ik heb ook soms buikkramp in de onderbuik en wat steekjes. Dat hoort er denk ik gewoon bij. Ik heb ook een bbz gehad en dat had ik toen niet. Ik heb door die kramp wel meer t gevoel dat er wat in mn buik gebeurt (in positieve zin) 

Hoi iedereen,
Ik had afgelopen dinsdag de eerste (totaal onverwachte) en zeer welkome positieve test. Hij knalde meteen! De cb-test gaf donderdag 3+weken aan dus ik vermoed dat ik tussen de 5/6 weken nu zwanger ben. (Ik had altijd een super onregelmatige cyclus dus het is lastig te zeggen...
Het is mijn eerste zwangerschap en ik vind het nu wel heel erg spannend! Het maakt me erg onzeker allemaal en tegelijk dolgelukkig. En daardoor weer onzeker want wat nu als het fout gaat? 
Hoe leiden jullie jezelf af? Ik kan bijna niet wachten om te gaan werken om maar mijn gedachten te verzetten hahaha. En over 2 weken pas naar de verloskundige voor de echo.. aaaaaah hahaha. Gefeliciteerd allemaal!

Terug
Bovenaan