Uitgerekend juni 2020

Hoi allemaal!

Ten eerste iedereen gefeliciteerd!
Ook ik mag me aansluiten. Afgelopen dinsdag positief getest. Kon het niet geloven dus gelijk een 2e test gedaan en woensdag weer een test haha. Cb test gaf 2-3 weken aan.
Na 3 positieve testen moet ik het toch maar gaan geloven! Ben zo blij!! 
Heb 28 oktober de eerste afspraak bij de verloskundige. Ben zo benieuwd wat er allemaal op me af gaat komen.
Dit word ons eerste kindje dus alles is nieuw voor ons, heel spannend!

@wandelaar soort van gepland.
Tussen 1 en 2 zit 6 jaar (oudste is van expartner)
We dachten gaan niet terug aan de pil omdat bij beide kids meer als een jaar over gedaan heb. 
Het was het komt als het komt. Dat was dus sneller dan verwacht.

Hey ben zelf ook uitgerekend in juni vooralsnog 11-6-2020 van ons 2e kindje intake is  nu 9 november pas kan niet wachten. momenteel in een kleine geheime fb groep mocht er iemand interesse hebben mag je mij altijd een pb sturen dan kan ik je evt toevoegen 

Gezellig, steeds meer dames erbij. Iedereen gefeliciteerd. 
Hebben jullie ook zo’n opgeblazen gevoel s’avonds... lijk wel 6 maand i.p.v. 6 week?

Ik mag me inchecken! Net een positieve test in handen mogen hebben. Ze enorm blij! Voor ons is dit de tweede, we hebben een zoontje van 10 maanden. Ik ben denk ik ergens rond 15 juni uitgerekend. Zo spannend! 

Ik mag me inchecken! Net een positieve test in handen mogen hebben. Ze enorm blij! Voor ons is dit de tweede, we hebben een zoontje van 10 maanden. Ik ben denk ik ergens rond 15 juni uitgerekend. Zo spannend! 

@dientjuh jaa heb ik ook heel erg, gisterennacht nachtdienst gehad.. maar moest mn broek open laten.. kreeg hem niet dicht omdat mn buik zo opgezet is.. dacht dat ik z'n aparte was :p 

Gebruiker10071502 
Ik weet niet hoe ik je een pb moet sturen? maar als die fb geheim is vind ik het ook wel leuk om er bij te komen!
Bij mij weten alleen mijn schoonouders en m'n moeder het nog voor de rest nog even geheim houden haha.

Terug
Bovenaan